zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

Články blogu v kategorii "Proces nákupu"

Jak postupovat při reklamaci?

Nákup na e-shopech už dneska není nic neobvyklého. Je to levné, rychlé a pohodlné. Problém nastává v případě, že zboží, které jste si objednali, neodpovídá vašim představám nebo je poškozené. Pak je na čase ho reklamovat. Jak na to?

Číst celý článek...

Jak vypadá správně zabalená zásilka? Díl první

Rozhodli jste se pro nákup stínící techniky v eshopu Labona? Už máte vybraný produkt, přečtené a nastudované návody, vyměřená okna, a už vkládáte nakonfigurovaný produkt do košíku? Najednou se dostanete ke kroku, kdy zadáváte své osobní údaje a doručovací adresu. Začnete přemýšlet, na kterou adresu si nechat zboží dopravit, jestli přímo domů či na místo, kde budete provádět montáž nebo do práce, kde Vás dopravce jistě zastihne. Ale stále nevíte, jak bude Vámi vybraná stínící technika zabalená a velká.

Číst celý článek...

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Číst celý článek...