zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Pokud zjistíte, že je zboží poškozené až po převzetí od přepravce, není nic ztraceno. Tuto skutečnosti ihned nahlaste prodejci, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí balíku. Nejrychlejší je to písemnou formou na e-mail  info@labona.cz  s přiloženou fotografií poškozeného produktu.  V případě pozdější reklamace na poškozené zboží při dopravě nemusí být na takovou reklamaci brán zřetel.

                                        

Dopravu zaplatíme my

Přijetí reklamace vám potvrdíme a předáme na reklamační oddělení k vyjádření a uznání reklamace. Pokud je reklamace uznána, tak na základě popisu závady a zaslané fotografie výroba posoudí velikost poškození. Ve většině případů je zboží vráceno zpět do výroby k opravě, nebo zadána výroba nového kusu.

Svoz produktu do výroby k opravě a doručení a odeslání opraveného produktu zpět zajištujeme my – prodejce. Kompenzaci nákladů s tím spojených pak řešíme s dopravcem, který za poškození zásilky může, takže se nebojte, že byste za dopravu museli platit vy.

Ideální je balík ihned nepřevzít

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží. V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík, je povinen balík nepřevzít a nechat vrátit prodávajícímu kurýrem, který balík doručoval. Poškození a odmítnutí balíku je třeba zaznamenat do doručovacího protokolu.

Nevhodný způsob zacházení některých řidičů s baličky nás mrzí a nemůžeme ovlivnit. Nejsou zaměstnanci našeho e-shopu.  Vyřízení reklamace se snažíme zajistit co nejrychleji, ale může trvat až 30 dní.  Obzvláště v letní sezóně, kdy je vyšší poptávka po stínících produktech, výroba je přehlcena a na okamžitou opravu nemá časový prostor. O stavu reklamace vás průběžně informujeme telefonicky nebo e-mailem. Zákazníka si vážíme, jsme rádi za jeho pochopení vzniklé komplikace a trpělivost.


Pavel Hrdlička




Údržba a správné zacházení - klíč k perfektnímu vzhledu markýzy

Markýzy nás spolehlivě chrání proti slunci a díky svému luxusnímu vzhledu se můžou stát klenotem naší terasy. Ačkoliv nevyžadují speciální péči, základem pro jejich bezchybný vzhled a bezproblémovou funkčnost je správné zacházení a pravidelné odstraňování nečistot.

Rolety a žaluzie - které vybrat?

Váháte nad nákupem interiérového stínění a nejste si jisti, po kterém šáhnout? Na výběr je mnoho, k těm nejoblíběnějším však patří horizontální žaluzie a látkové rolety.

Betonové bloky vs. hliníkové konstrukce pro fotovoltaické panely na ploché střeše

Výběr správné konstrukce pro instalaci fotovoltaických panelů na plochou střechu je klíčovým faktorem při využívání solární energie. Mezi dvěma zmíněnými typy konstrukcí - betonovými ENBRAbloky a hliníkovými konstrukcemi, existují významné rozdíly. V tomto článku se zaměříme na výhody betonových bloků.

Markýza - Elegancí proti slunci

Prosluněné ráno přecházející pozvolna do letního dne, kdy teplota šplhá k tropickým hodnotám a láká k odpočinku na terase nebo na balkóně.  Kromě zeleně nám příjemný odpočinek pomůže zajistit vhodné zastínění.