zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Pokud zjistíte, že je zboží poškozené až po převzetí od přepravce, není nic ztraceno. Tuto skutečnosti ihned nahlaste prodejci, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí balíku. Nejrychlejší je to písemnou formou na e-mail  info@labona.cz  s přiloženou fotografií poškozeného produktu.  V případě pozdější reklamace na poškozené zboží při dopravě nemusí být na takovou reklamaci brán zřetel.

                                        

Dopravu zaplatíme my

Přijetí reklamace vám potvrdíme a předáme na reklamační oddělení k vyjádření a uznání reklamace. Pokud je reklamace uznána, tak na základě popisu závady a zaslané fotografie výroba posoudí velikost poškození. Ve většině případů je zboží vráceno zpět do výroby k opravě, nebo zadána výroba nového kusu.

Svoz produktu do výroby k opravě a doručení a odeslání opraveného produktu zpět zajištujeme my – prodejce. Kompenzaci nákladů s tím spojených pak řešíme s dopravcem, který za poškození zásilky může, takže se nebojte, že byste za dopravu museli platit vy.

Ideální je balík ihned nepřevzít

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží. V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík, je povinen balík nepřevzít a nechat vrátit prodávajícímu kurýrem, který balík doručoval. Poškození a odmítnutí balíku je třeba zaznamenat do doručovacího protokolu.

Nevhodný způsob zacházení některých řidičů s baličky nás mrzí a nemůžeme ovlivnit. Nejsou zaměstnanci našeho e-shopu.  Vyřízení reklamace se snažíme zajistit co nejrychleji, ale může trvat až 30 dní.  Obzvláště v letní sezóně, kdy je vyšší poptávka po stínících produktech, výroba je přehlcena a na okamžitou opravu nemá časový prostor. O stavu reklamace vás průběžně informujeme telefonicky nebo e-mailem. Zákazníka si vážíme, jsme rádi za jeho pochopení vzniklé komplikace a trpělivost.


Pavel Hrdlička




Klasická horizontální žaluzie je nejprodávanějším stíněním. Jak je to možné?

Moderní styly interiéru se neustále mění, nové trendy ovlivňují jejich vybavení. V našich bytech však stále zůstává základní stínící produkt, kterým je klasická hliníková žaluzie. Tato žaluzie se využívá k zastínění bytů, domů, chalup, kanceláří, výrobních hal, obchodů – a spoustě dalších míst.

Udržujete vaše venkovní stínění správně?

Léto je už v dálce, ale venkovní teploty jsou i nadále příznivé. Tak proč jich nevyužít pro údržbu vaší stínící techniky? Potom, jak nám celé letní období krásně stínily, si zaslouží umýt od prachu, pylu a znečištění od hmyzu. Přečtěte si náš návod, jak jednotlivé typy stínění udržovat.

Z garáže až na technologickou špičku Evropy!

Psal se rok 1992 a 2 kamarádi Ing. Erich Stavař a Ing. Bohumír Blachut začali podnikat jak už to bývá v omezeném prostoru v Bolaticích...

Jsou předokenní rolety bezpečnostním prvkem?

Předokenní rolety jsou klasickým doplňkem oken s velmi praktickými vlastnostmi.