zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Pokud zjistíte, že je zboží poškozené až po převzetí od přepravce, není nic ztraceno. Tuto skutečnosti ihned nahlaste prodejci, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí balíku. Nejrychlejší je to písemnou formou na e-mail  info@labona.cz  s přiloženou fotografií poškozeného produktu.  V případě pozdější reklamace na poškozené zboží při dopravě nemusí být na takovou reklamaci brán zřetel.

                                        

Dopravu zaplatíme my

Přijetí reklamace vám potvrdíme a předáme na reklamační oddělení k vyjádření a uznání reklamace. Pokud je reklamace uznána, tak na základě popisu závady a zaslané fotografie výroba posoudí velikost poškození. Ve většině případů je zboží vráceno zpět do výroby k opravě, nebo zadána výroba nového kusu.

Svoz produktu do výroby k opravě a doručení a odeslání opraveného produktu zpět zajištujeme my – prodejce. Kompenzaci nákladů s tím spojených pak řešíme s dopravcem, který za poškození zásilky může, takže se nebojte, že byste za dopravu museli platit vy.

Ideální je balík ihned nepřevzít

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží. V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík, je povinen balík nepřevzít a nechat vrátit prodávajícímu kurýrem, který balík doručoval. Poškození a odmítnutí balíku je třeba zaznamenat do doručovacího protokolu.

Nevhodný způsob zacházení některých řidičů s baličky nás mrzí a nemůžeme ovlivnit. Nejsou zaměstnanci našeho e-shopu.  Vyřízení reklamace se snažíme zajistit co nejrychleji, ale může trvat až 30 dní.  Obzvláště v letní sezóně, kdy je vyšší poptávka po stínících produktech, výroba je přehlcena a na okamžitou opravu nemá časový prostor. O stavu reklamace vás průběžně informujeme telefonicky nebo e-mailem. Zákazníka si vážíme, jsme rádi za jeho pochopení vzniklé komplikace a trpělivost.


Pavel Hrdlička




Jak řešit velkoformátové látkové stínění? Jednou z možností jsou japonské stěny

Pokud potřebujete zastínit velkou plochu, kterou může být např. váš obývací pokoj nebo ložnice a chcete přitom využít moderní a elegantní stínicí techniku, tak japonské stěny jsou pro vás to pravé ...

Kdo mi poradí s výběrem žaluzií a dalšího stínění?

Je dobré znát odpovědi na několik otázek a poté znát pár základních pravidel při výběru.

Slunce, déšť, vítr i soukromí - s tím vším si pergola ARTOSI umí poradit

Pergola nemusí být jen obyčejný přístřešek na vaší terase nebo zahradě. Při výběru správného typu to bude vaše oblíbené místo po trávení času s rodinou, s přáteli i o samotě.

Jak funkčně zabudovat venkovní žaluzie a kolik je třeba kontaktního zateplení?

Pokud jste se rozhodli, že budete mít na domě nebo bytě venkovní žaluzie, zbývá vám už jen rozhodnutí, jak je instalovat a zapravit. Podívejme se na 2 nejběžnější varianty - podomítkovou montáž s PurBoxem a dodatečnou s přiznaným krycím plechem.