zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Pokud zjistíte, že je zboží poškozené až po převzetí od přepravce, není nic ztraceno. Tuto skutečnosti ihned nahlaste prodejci, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí balíku. Nejrychlejší je to písemnou formou na e-mail  info@labona.cz  s přiloženou fotografií poškozeného produktu.  V případě pozdější reklamace na poškozené zboží při dopravě nemusí být na takovou reklamaci brán zřetel.

                                        

Dopravu zaplatíme my

Přijetí reklamace vám potvrdíme a předáme na reklamační oddělení k vyjádření a uznání reklamace. Pokud je reklamace uznána, tak na základě popisu závady a zaslané fotografie výroba posoudí velikost poškození. Ve většině případů je zboží vráceno zpět do výroby k opravě, nebo zadána výroba nového kusu.

Svoz produktu do výroby k opravě a doručení a odeslání opraveného produktu zpět zajištujeme my – prodejce. Kompenzaci nákladů s tím spojených pak řešíme s dopravcem, který za poškození zásilky může, takže se nebojte, že byste za dopravu museli platit vy.

Ideální je balík ihned nepřevzít

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží. V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík, je povinen balík nepřevzít a nechat vrátit prodávajícímu kurýrem, který balík doručoval. Poškození a odmítnutí balíku je třeba zaznamenat do doručovacího protokolu.

Nevhodný způsob zacházení některých řidičů s baličky nás mrzí a nemůžeme ovlivnit. Nejsou zaměstnanci našeho e-shopu.  Vyřízení reklamace se snažíme zajistit co nejrychleji, ale může trvat až 30 dní.  Obzvláště v letní sezóně, kdy je vyšší poptávka po stínících produktech, výroba je přehlcena a na okamžitou opravu nemá časový prostor. O stavu reklamace vás průběžně informujeme telefonicky nebo e-mailem. Zákazníka si vážíme, jsme rádi za jeho pochopení vzniklé komplikace a trpělivost.


Pavel Hrdlička




Řídicí systém TaHoma nebo Connexoon od Somfy?

Řídit na dálku vytápění domu, rozsvěcení světel, zamykání a stahování žaluzií a rolet je dnes snadné. Stačí k tomu účinný řídicí systém a  chytrý mobilní telefon.  V současné době si můžete pořídit řídicí systémy TaHoma a Connexoon od Somfy. Přemýšlíte, který z nich si vybrat? Připravili jsme pro vás seznam výhod obou systémů.

Nové plastové palubky ECO

Dřevěné obklady jsou krásné, ale je jim potřeba věnovat péči a průběžně se o ně starat. Tato, pro někoho obtěžující činnost odpadá v případě, kdy zvolíte obklad z plastových palubek. Plastové palubky jsou bezúdržbové, odolné a krásně vypadají. Podívejte se na naše novinky.

NOVĚ: Vyřešte financování nákupu stínění s úvěrem od Swiss Life Select a.s.

Nově zařazená možnost financování nákupu stínění přináší zákazníkům pohodlí a flexibilitu při realizaci jejich projektů. Swiss Life Select a.s. se postará o celý proces financování od začátku až do konce, aby zákazníkům usnadnila cestu k jejich požadovanému stínění.

První "Světový den stínící techniky" - 21. 3. 2023

První jarní den úplně vyzývá k tomu, abychom se zamysleli nad naším fungováním na planetě Zemi a nad její ochranou. A právě z tohoto důvodu byl na tento den ustaven nový světově uznávaný den - Global shading day, neboli Světový den stínící techniky.