zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Pokud zjistíte, že je zboží poškozené až po převzetí od přepravce, není nic ztraceno. Tuto skutečnosti ihned nahlaste prodejci, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí balíku. Nejrychlejší je to písemnou formou na e-mail  info@labona.cz  s přiloženou fotografií poškozeného produktu.  V případě pozdější reklamace na poškozené zboží při dopravě nemusí být na takovou reklamaci brán zřetel.

                                        

Dopravu zaplatíme my

Přijetí reklamace vám potvrdíme a předáme na reklamační oddělení k vyjádření a uznání reklamace. Pokud je reklamace uznána, tak na základě popisu závady a zaslané fotografie výroba posoudí velikost poškození. Ve většině případů je zboží vráceno zpět do výroby k opravě, nebo zadána výroba nového kusu.

Svoz produktu do výroby k opravě a doručení a odeslání opraveného produktu zpět zajištujeme my – prodejce. Kompenzaci nákladů s tím spojených pak řešíme s dopravcem, který za poškození zásilky může, takže se nebojte, že byste za dopravu museli platit vy.

Ideální je balík ihned nepřevzít

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží. V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík, je povinen balík nepřevzít a nechat vrátit prodávajícímu kurýrem, který balík doručoval. Poškození a odmítnutí balíku je třeba zaznamenat do doručovacího protokolu.

Nevhodný způsob zacházení některých řidičů s baličky nás mrzí a nemůžeme ovlivnit. Nejsou zaměstnanci našeho e-shopu.  Vyřízení reklamace se snažíme zajistit co nejrychleji, ale může trvat až 30 dní.  Obzvláště v letní sezóně, kdy je vyšší poptávka po stínících produktech, výroba je přehlcena a na okamžitou opravu nemá časový prostor. O stavu reklamace vás průběžně informujeme telefonicky nebo e-mailem. Zákazníka si vážíme, jsme rádi za jeho pochopení vzniklé komplikace a trpělivost.


Pavel Hrdlička




Žaluzie do plastových oken? Komfort a ochrana

Kvalitní plastová okna jsou prakticky bezúdržbová, esteticky příjemná a účinně brání úniku energií. Doplňkem, na který však při pořizování plastových oken nesmíme zapomenout, je také kvalitní stínící produkt.

Styly bydlení - skandinávský a minimalistický (1. díl)

Dnešní doba nabízí mnoho stylů a nápadů, jak si udělat své obydlí co nejpříjemnější. Podíváme se společně na to, jak si můžeme byt či dům vyladit interiérem nebo exteriérem a zároveň ukážeme, jaké stínění je nejvhodnější k danému stylu.

Čím se liší kvalitní látky od těch méně kvalitních?

Říkáte si „Látka jako látka“. Všechno vypadá podobně, tak v čem by mohl být rozdíl. Ale pozor, rozdílů může být opravdu hodně a koupí nekvalitní rolety zbytečně její pořízení prodražíte.

S bioklimatickou pergolou máte kontrolu nad tím, kolik světla necháte proniknout do vašeho domova

V posledních letech se bioklimatické pergoly stály velmi oblíbenými. Mnoho lidí však stále váhá nad otázkou, zda tato konstrukce nezastíní přilehlé obývací prostory. Odpověď je jasná – s bioklimatickou pergolou máte plnou kontrolu nad tím, kolik světla do vašeho domu necháte proniknout.