zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Pokud zjistíte, že je zboží poškozené až po převzetí od přepravce, není nic ztraceno. Tuto skutečnosti ihned nahlaste prodejci, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí balíku. Nejrychlejší je to písemnou formou na e-mail  info@labona.cz  s přiloženou fotografií poškozeného produktu.  V případě pozdější reklamace na poškozené zboží při dopravě nemusí být na takovou reklamaci brán zřetel.

                                        

Dopravu zaplatíme my

Přijetí reklamace vám potvrdíme a předáme na reklamační oddělení k vyjádření a uznání reklamace. Pokud je reklamace uznána, tak na základě popisu závady a zaslané fotografie výroba posoudí velikost poškození. Ve většině případů je zboží vráceno zpět do výroby k opravě, nebo zadána výroba nového kusu.

Svoz produktu do výroby k opravě a doručení a odeslání opraveného produktu zpět zajištujeme my – prodejce. Kompenzaci nákladů s tím spojených pak řešíme s dopravcem, který za poškození zásilky může, takže se nebojte, že byste za dopravu museli platit vy.

Ideální je balík ihned nepřevzít

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží. V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík, je povinen balík nepřevzít a nechat vrátit prodávajícímu kurýrem, který balík doručoval. Poškození a odmítnutí balíku je třeba zaznamenat do doručovacího protokolu.

Nevhodný způsob zacházení některých řidičů s baličky nás mrzí a nemůžeme ovlivnit. Nejsou zaměstnanci našeho e-shopu.  Vyřízení reklamace se snažíme zajistit co nejrychleji, ale může trvat až 30 dní.  Obzvláště v letní sezóně, kdy je vyšší poptávka po stínících produktech, výroba je přehlcena a na okamžitou opravu nemá časový prostor. O stavu reklamace vás průběžně informujeme telefonicky nebo e-mailem. Zákazníka si vážíme, jsme rádi za jeho pochopení vzniklé komplikace a trpělivost.


Pavel Hrdlička




Máme za sebou skvělý workshop „Montáž fotovoltaické elektrárny“

Ve spolupráci s panem Tesárkem ze Svépomocí.cz a ENBRA, a.s. jsme připravili informačně nabitý workshop na téma „Montáž fotovoltaické elektrárny“. Byl určen především pro svépomocníky, ale místa si v něm našli i ti, kteří teprve zvažují nákup FVE a právě rozmýšlí, jestli se jim vyplatí zakázku zadat firmě, nebo ji přece jen zvládnou sami.

Nestresujte se nákupem stínění – s námi objednáte rychle a z pohodlí domova

I nadále se situace vyvíjí tak trochu nepředvídatelně a co je dnes, nemusí být zítra. Máme pro vás ale dobrou zprávu — nákup stínění online funguje bez omezení a nemusí tak být zbytečně strašák a žrout času.

Bioklimatická pergola na míru svépomocí? Dnes už žádný problém

Pergola je pro většinu symbolem místa pro odpočinek na zahradě nebo terase. A když se nad pergolou u vás doma zamyslíte, napadne vás, že montáž musí provádět pouze specializovaná firma? Ano, i to je možnost pro ty, kteří nemají čas, nebo je manuální práce nenaplňují. Pro kutily a nadšence do zvelebování domova je tu druhá možnost – i bioklimatickou hliníkovou pergolu si dnes už můžete sami objednat i namontovat. Pojďte se mrknout na to, jak stavba pergoly probíhá krok za krokem.

Dopřejte venkovnímu stínění zaslouženou péči za dobře odvedenou práci

Podzim se pomalu ale jistě blíží. Většina z nás se každoročně vrháme do pravidelného úklidu. A péče o stínění by měla být jeho součástí. Během horkých letních dní nás chrání před pálivými paprsky, dopřává nám příjemné klima, nebo nám umožňuje nerušený spánek i v ranních hodinách, kdy slunce už pomalu vychází. Proto si také zaslouží péči a chvíli našeho času.