zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Pokud zjistíte, že je zboží poškozené až po převzetí od přepravce, není nic ztraceno. Tuto skutečnosti ihned nahlaste prodejci, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí balíku. Nejrychlejší je to písemnou formou na e-mail  info@labona.cz  s přiloženou fotografií poškozeného produktu.  V případě pozdější reklamace na poškozené zboží při dopravě nemusí být na takovou reklamaci brán zřetel.

                                        

Dopravu zaplatíme my

Přijetí reklamace vám potvrdíme a předáme na reklamační oddělení k vyjádření a uznání reklamace. Pokud je reklamace uznána, tak na základě popisu závady a zaslané fotografie výroba posoudí velikost poškození. Ve většině případů je zboží vráceno zpět do výroby k opravě, nebo zadána výroba nového kusu.

Svoz produktu do výroby k opravě a doručení a odeslání opraveného produktu zpět zajištujeme my – prodejce. Kompenzaci nákladů s tím spojených pak řešíme s dopravcem, který za poškození zásilky může, takže se nebojte, že byste za dopravu museli platit vy.

Ideální je balík ihned nepřevzít

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží. V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík, je povinen balík nepřevzít a nechat vrátit prodávajícímu kurýrem, který balík doručoval. Poškození a odmítnutí balíku je třeba zaznamenat do doručovacího protokolu.

Nevhodný způsob zacházení některých řidičů s baličky nás mrzí a nemůžeme ovlivnit. Nejsou zaměstnanci našeho e-shopu.  Vyřízení reklamace se snažíme zajistit co nejrychleji, ale může trvat až 30 dní.  Obzvláště v letní sezóně, kdy je vyšší poptávka po stínících produktech, výroba je přehlcena a na okamžitou opravu nemá časový prostor. O stavu reklamace vás průběžně informujeme telefonicky nebo e-mailem. Zákazníka si vážíme, jsme rádi za jeho pochopení vzniklé komplikace a trpělivost.


Pavel Hrdlička




Proč pořídit plastový plot?

Mám raději dřevo. Nesnáším plastové výrobky. Dřevo je živé, plast je mrtvý. Už jste někdy slyšeli podobné věty? Určitě ano. Já souhlasím také. Teď se na to podíváme trošku z jiného úhlu.

Jak vyměnit stranu ovládání u horizontální žaluzie HIT?

Máte obavy, zda správně zvolíte stranu ovládání u horizontálních žaluzií? Nebo se vám dokonce už stalo, že jste při objednání zadali nesprávně stranu a nyní vám ovládací řetízek na zvolené straně nevyhovuje? Nevěšte hlavu, tento problém dokážete jednoduše doma svépomocí napravit.

Interiérová roleta s bočním vedením, to je Larra v boxu

Nedávno jsme vám představili novinku v sortimentu látkových rolet – roletu Larra. Nyní vás seznámíme s její další variantou, látkovou roletou Larra v boxu.

Tepelná stabilita budov – stínící technika (1. díl)

Připravili jsme pro vás sérii článků, ve kterých se pan Ing. arch. Petr Brandejský zaměří na informace ohledně tepelné stability budov. Dozvíte se rozdělení standardu budov, tipy pro zlepšení tepelné stability u novostaveb i starších domů a mnoho dalšího. Pusťme se do toho.