zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Pokud zjistíte, že je zboží poškozené až po převzetí od přepravce, není nic ztraceno. Tuto skutečnosti ihned nahlaste prodejci, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí balíku. Nejrychlejší je to písemnou formou na e-mail  info@labona.cz  s přiloženou fotografií poškozeného produktu.  V případě pozdější reklamace na poškozené zboží při dopravě nemusí být na takovou reklamaci brán zřetel.

                                        

Dopravu zaplatíme my

Přijetí reklamace vám potvrdíme a předáme na reklamační oddělení k vyjádření a uznání reklamace. Pokud je reklamace uznána, tak na základě popisu závady a zaslané fotografie výroba posoudí velikost poškození. Ve většině případů je zboží vráceno zpět do výroby k opravě, nebo zadána výroba nového kusu.

Svoz produktu do výroby k opravě a doručení a odeslání opraveného produktu zpět zajištujeme my – prodejce. Kompenzaci nákladů s tím spojených pak řešíme s dopravcem, který za poškození zásilky může, takže se nebojte, že byste za dopravu museli platit vy.

Ideální je balík ihned nepřevzít

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží. V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík, je povinen balík nepřevzít a nechat vrátit prodávajícímu kurýrem, který balík doručoval. Poškození a odmítnutí balíku je třeba zaznamenat do doručovacího protokolu.

Nevhodný způsob zacházení některých řidičů s baličky nás mrzí a nemůžeme ovlivnit. Nejsou zaměstnanci našeho e-shopu.  Vyřízení reklamace se snažíme zajistit co nejrychleji, ale může trvat až 30 dní.  Obzvláště v letní sezóně, kdy je vyšší poptávka po stínících produktech, výroba je přehlcena a na okamžitou opravu nemá časový prostor. O stavu reklamace vás průběžně informujeme telefonicky nebo e-mailem. Zákazníka si vážíme, jsme rádi za jeho pochopení vzniklé komplikace a trpělivost.


Pavel Hrdlička




Jak vybrat stínící techniku? 1. díl

Mnoho z nás pocítí s prvními jarními paprsky slunce potřebu pořídit si stínění. Ne vždy však bývá výběr dostatečně promyšlen a my jsme poté z fungování stínící techniky spíše v rozpacích. Pojďme si říct, jak postupovat, abychom nespokojenosti předešli.

Jak vypadá správně zabalená zásilka? Díl Třetí

Na řadu se dostal třetí článek o tom, jak má správně vypadat zabalená zásilka. Již víme, co očekávat při objednávce vnitřního stínění. V prvním díle šlo o interiérové žaluzie a ve druhém o látkové interiérové stínění. Nyní se podíváme na zásilky stínění určeného pro exteriér.

Objednejte si pergolu teď s 8% slevou

Sezona 2021 pomalu končí a za nějaký čas nás čeká ochlazení a nutné přerušení prací na rekonstrukcích a stavbách. I tento čas však jde efektivně využít a být připraveni na jaro 2022. Objednejte si proto pergolu ARTOSI - my vám na ni dáme slevu 8 %.

Fotovoltaika na klíč krok za krokem

Fotovoltaika je dnes tématem řešeným na každém rohu. Řeší ji lidé v práci, přátelé, řeší ji firmy i bytové domy. Stále je to jednou z možností, jak se stát více soběstačnými a jak šetřit za energie. Pojďme se proto podívat krok za krokem, jak probíhá pořízení fotovoltaické elektrárny a co vše jejímu zprovoznění předchází.