zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Pokud zjistíte, že je zboží poškozené až po převzetí od přepravce, není nic ztraceno. Tuto skutečnosti ihned nahlaste prodejci, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí balíku. Nejrychlejší je to písemnou formou na e-mail  info@labona.cz  s přiloženou fotografií poškozeného produktu.  V případě pozdější reklamace na poškozené zboží při dopravě nemusí být na takovou reklamaci brán zřetel.

                                        

Dopravu zaplatíme my

Přijetí reklamace vám potvrdíme a předáme na reklamační oddělení k vyjádření a uznání reklamace. Pokud je reklamace uznána, tak na základě popisu závady a zaslané fotografie výroba posoudí velikost poškození. Ve většině případů je zboží vráceno zpět do výroby k opravě, nebo zadána výroba nového kusu.

Svoz produktu do výroby k opravě a doručení a odeslání opraveného produktu zpět zajištujeme my – prodejce. Kompenzaci nákladů s tím spojených pak řešíme s dopravcem, který za poškození zásilky může, takže se nebojte, že byste za dopravu museli platit vy.

Ideální je balík ihned nepřevzít

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží. V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík, je povinen balík nepřevzít a nechat vrátit prodávajícímu kurýrem, který balík doručoval. Poškození a odmítnutí balíku je třeba zaznamenat do doručovacího protokolu.

Nevhodný způsob zacházení některých řidičů s baličky nás mrzí a nemůžeme ovlivnit. Nejsou zaměstnanci našeho e-shopu.  Vyřízení reklamace se snažíme zajistit co nejrychleji, ale může trvat až 30 dní.  Obzvláště v letní sezóně, kdy je vyšší poptávka po stínících produktech, výroba je přehlcena a na okamžitou opravu nemá časový prostor. O stavu reklamace vás průběžně informujeme telefonicky nebo e-mailem. Zákazníka si vážíme, jsme rádi za jeho pochopení vzniklé komplikace a trpělivost.


Pavel Hrdlička




Žaluzie se dají použít i velmi originálně

Víte, že žaluzie umí mnohem víc než jen znemožnění průniku světla do místnosti a ukrytí života v domě před zvídavými pohledy z venku?

TOP 5 nejkrásnějších a nejelegantnějších řešení stínění

Interiérové stínění není jenom funkčním doplňkem, který nám umožní libovolně regulovat sluneční svit, ale také designovým detailem, který dokáže dodat našemu interiéru moderní, útulnou atmosféru.

 

Objednejte si pergolu ARTOSI a získejte k ní screenovou roletu zdarma

Tak tohle je naprostá bomba. Spustili jsme akci k bioklimatickým pergolám. Představte si to pohodlí pod pergolou s naklápěcími lamelami, jak sedíte v křesle, čtete si knihu a užíváte si blažené chvíle… A představte si, že když slunce sestoupí níže, stiskem jediného tlačítka stáhnete screenové rolety na bocích pergoly a relaxujete dál… A teď si představte, že za screenové rolety ušetříte, protože od nás dostanete každou druhou roletu ZDARMA - to je přeci super představa.

Nebojte se změny a zkuste vnitřní látkové rolety

Čekáte miminko, přistěhoval se k Vám do domácnosti nový člen rodiny? Potřebujete změnit ráz pokoje? Zkuste látkové rolety.