zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Pokud zjistíte, že je zboží poškozené až po převzetí od přepravce, není nic ztraceno. Tuto skutečnosti ihned nahlaste prodejci, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí balíku. Nejrychlejší je to písemnou formou na e-mail  info@labona.cz  s přiloženou fotografií poškozeného produktu.  V případě pozdější reklamace na poškozené zboží při dopravě nemusí být na takovou reklamaci brán zřetel.

                                        

Dopravu zaplatíme my

Přijetí reklamace vám potvrdíme a předáme na reklamační oddělení k vyjádření a uznání reklamace. Pokud je reklamace uznána, tak na základě popisu závady a zaslané fotografie výroba posoudí velikost poškození. Ve většině případů je zboží vráceno zpět do výroby k opravě, nebo zadána výroba nového kusu.

Svoz produktu do výroby k opravě a doručení a odeslání opraveného produktu zpět zajištujeme my – prodejce. Kompenzaci nákladů s tím spojených pak řešíme s dopravcem, který za poškození zásilky může, takže se nebojte, že byste za dopravu museli platit vy.

Ideální je balík ihned nepřevzít

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží. V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík, je povinen balík nepřevzít a nechat vrátit prodávajícímu kurýrem, který balík doručoval. Poškození a odmítnutí balíku je třeba zaznamenat do doručovacího protokolu.

Nevhodný způsob zacházení některých řidičů s baličky nás mrzí a nemůžeme ovlivnit. Nejsou zaměstnanci našeho e-shopu.  Vyřízení reklamace se snažíme zajistit co nejrychleji, ale může trvat až 30 dní.  Obzvláště v letní sezóně, kdy je vyšší poptávka po stínících produktech, výroba je přehlcena a na okamžitou opravu nemá časový prostor. O stavu reklamace vás průběžně informujeme telefonicky nebo e-mailem. Zákazníka si vážíme, jsme rádi za jeho pochopení vzniklé komplikace a trpělivost.


Pavel Hrdlička




Vertikální žaluzie – nejen velkoformátové stínění

Vertikální žaluzie již nejsou doménou komerčních budov, především kanceláří, ale našli svoji cestu i do rodinných domů a bytů. 

Na veletrhu FOR ARCH 2021 jsme předváděli bioklimatickou pergolu ARTOSI

Po dlouhé době, kdy akce a dění ve společnosti pozastavil Covid-19, se zase pomalu vše začíná vracet do starých kolejí. Mimojiné se konají i veletrhy. Pro firmy z oboru stavebnictví a vybavení domů, stejně tak i pro lidi plánující stavbu, je velmi významný stavební veletrh FOR ARCH. Letos jsme byli i my jeho součástí.

Jaký druh stínění je nejvhodnější do dětského pokoje?

Při zařizování dětského pokoje se soustředíme zejména na barvu stěn a nábytku a často zapomínáme na kvalitní stínění. A to je chyba, protože možnost regulace světla je pro dení aktivity i kvalitní spánek dítěte nezbytná.  Na výběr máme z několika druhu záclon, rolet nebo žaluzii. Jak vybrat tu správnou?

Vzpomenete si jaké to bylo?

Pokud jste ještě nepodlehli modernímu online nakupování v této sekci, neváhejte vyzkoušet naši Asistovanou objednávku, kdy Vám rádi poradíme či vysvětlíme blíže různé specifikace produktu.