Máme DOPRAVU ZDARMA na vše bez omezení! Od teď, navždy.

K poskytování služeb využíváme cookies. Procházením webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací.

zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.
Při aktuální bláznivé situaci v ČR (COVID-19) fungujeme bez omezení. Všechny žaluzie, rolety a další stínění můžete objednávat z bezpečí domova a sami si je namontovat. Více informací se dozvíte v našem aktuálním článku.

Jak postupovat při reklamaci?

Nákup na e-shopech už dneska není nic neobvyklého. Je to levné, rychlé a pohodlné. Problém nastává v případě, že zboží, které jste si objednali, neodpovídá vašim představám nebo je poškozené. Pak je na čase ho reklamovat. Jak na to?

To, že obliba nákupu na e-shopech stále roste, není žádnou novinkou. Nejedná se jen o produkty standardních rozměrů a velikostí, ale i produktů na míru. Čím dál více využíváme výhod, které nám e-shopy nabízí. Čím to je?

Nižší ceny než v obchodě?

Odpověď je jednoduchá. Hlavním tahákem pro nás zákazníky jsou nižší ceny než v kamenných obchodech. Levnější cena je většinou doplněna dalšími výhodami. E–shopy se předhání velkým výběrem typů, vzorů a rozměrů produktu, vyhovuje nám pohodlné objednání, kdy se nám to zrovna hodí, objednáváme v klidu, dle svého vkusu a bez ovlivňování prodavačem.

Zlatou tečkou je doručení zboží na adresu, kam nám vyhovuje. Strašákem pro nás ale stále zůstává případná reklamace. Pořád si myslíme, že v kamenné prodejně se lépe a rychleji domluvíme. Pochybnost je zbytečná, pro e-shopy je vyřízení případné reklamace prioritou. Dobrý e-shop se snaží vyřešit reklamaci co nejdříve, i když na to má ze zákona 30 dní.

Co dělat když zjistíme, že dodaný stínící produkt nesouhlasí s tím, co jsme si objednali?

Na základě návodů na vyměření a způsobu montáže jste provedli vyměření a objednávku produktu na míru. Objednávku jste odeslali, obdrželi její potvrzení a dle zvoleného způsobu platby pokračuje objednávka do výroby. Teď už se jen těšíte na zásilku. Doručenou zásilku rozbalíte a zjistíte, že produkt nedopovídá tomu, co jste chtěli a objednali. Jak postupovat?

Ať už se jedná o špatné rozměry, chybné barevné provedení nebo chybějící komponent, s reklamací neváhejte. Je třeba nás jako prodejce informovat co nejdříve písemnou formou. Do e-mailu popište závadu, číslo objednávky a svoje kontaktní údaje. Do přílohy připojte fotografii, kde bude jasné, co je špatně. Například, pokud produkt má jiné rozměry, než je uvedeno v objednávce, přiložte metr k produktu a chybný rozměr vyfoťte. Reklamaci přijmeme k posouzení. 

Zda bude produkt vrácen do výroby k opravě, nebo dodán nový kus záleží na typu závady a vyjádření reklamačního oddělení ve výrobě. O stavu a dalším postupu reklamace budete průběžně informováni. V našem zájmu je vyřešení reklamace co nejdříve ke spokojenosti zákazníka.  

Bez udání důvodu to bohužel nelze

Na co musíme upozornit je nemožnost vrácení produktu do 14 dnů bez udání důvodu. Na produkty na míru se toto pravidlo nevztahuje. Před provedením objednávky doporučujeme pročíst si obchodní podmínky prodávajícího. Ať jsou vaše nákupy úspěšné a bez problémů.


Darina Prokešová




Labona, s.r.o. – dodavatel české stínící techniky, plastových palubek a plotů

Jsme e-shop specializující se na prodej stínící techniky a plastových palubek a plotů. Našimi dodavateli jsou ryze české firmy ISOTRA a.s., STÍN KOVO, s.r.o. a Renol CZ, s.r.o.

Rozšíření nabídky látek na markýzy

Po delší době jsme pro vás aktualizovali výběr látek na markýzy. A nejde jen o pár vzorečků! Vzorník jsme rozšířili na více než dvojnásobné množství.

Nové plastové palubky ECO

Dřevěné obklady jsou krásné, ale je jim potřeba věnovat péči a průběžně se o ně starat. Tato, pro někoho obtěžující činnost odpadá v případě, kdy zvolíte obklad z plastových palubek. Plastové palubky jsou bezúdržbové, odolné a krásně vypadají. Podívejte se na naše novinky.

Vertikální žaluzie – nejen velkoformátové stínění

Vertikální žaluzie již nejsou doménou komerčních budov, především kanceláří, ale našli svoji cestu i do rodinných domů a bytů.