zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.
Stavte se za námi na stavební veletrh online - rádi pomůžeme a zodpovíme všechny vaše dotazy. Další informace a vstupenky v článku.

DOPRAVA ZDARMA na vše bez omezení!

Jak postupovat při reklamaci?

Nákup na e-shopech už dneska není nic neobvyklého. Je to levné, rychlé a pohodlné. Problém nastává v případě, že zboží, které jste si objednali, neodpovídá vašim představám nebo je poškozené. Pak je na čase ho reklamovat. Jak na to?

To, že obliba nákupu na e-shopech stále roste, není žádnou novinkou. Nejedná se jen o produkty standardních rozměrů a velikostí, ale i produktů na míru. Čím dál více využíváme výhod, které nám e-shopy nabízí. Čím to je?

Nižší ceny než v obchodě?

Odpověď je jednoduchá. Hlavním tahákem pro nás zákazníky jsou nižší ceny než v kamenných obchodech. Levnější cena je většinou doplněna dalšími výhodami. E–shopy se předhání velkým výběrem typů, vzorů a rozměrů produktu, vyhovuje nám pohodlné objednání, kdy se nám to zrovna hodí, objednáváme v klidu, dle svého vkusu a bez ovlivňování prodavačem.

Zlatou tečkou je doručení zboží na adresu, kam nám vyhovuje. Strašákem pro nás ale stále zůstává případná reklamace. Pořád si myslíme, že v kamenné prodejně se lépe a rychleji domluvíme. Pochybnost je zbytečná, pro e-shopy je vyřízení případné reklamace prioritou. Dobrý e-shop se snaží vyřešit reklamaci co nejdříve, i když na to má ze zákona 30 dní.

Co dělat když zjistíme, že dodaný stínící produkt nesouhlasí s tím, co jsme si objednali?

Na základě návodů na vyměření a způsobu montáže jste provedli vyměření a objednávku produktu na míru. Objednávku jste odeslali, obdrželi její potvrzení a dle zvoleného způsobu platby pokračuje objednávka do výroby. Teď už se jen těšíte na zásilku. Doručenou zásilku rozbalíte a zjistíte, že produkt nedopovídá tomu, co jste chtěli a objednali. Jak postupovat?

Ať už se jedná o špatné rozměry, chybné barevné provedení nebo chybějící komponent, s reklamací neváhejte. Je třeba nás jako prodejce informovat co nejdříve písemnou formou. Do e-mailu popište závadu, číslo objednávky a svoje kontaktní údaje. Do přílohy připojte fotografii, kde bude jasné, co je špatně. Například, pokud produkt má jiné rozměry, než je uvedeno v objednávce, přiložte metr k produktu a chybný rozměr vyfoťte. Reklamaci přijmeme k posouzení. 

Zda bude produkt vrácen do výroby k opravě, nebo dodán nový kus záleží na typu závady a vyjádření reklamačního oddělení ve výrobě. O stavu a dalším postupu reklamace budete průběžně informováni. V našem zájmu je vyřešení reklamace co nejdříve ke spokojenosti zákazníka.  

Bez udání důvodu to bohužel nelze

Na co musíme upozornit je nemožnost vrácení produktu do 14 dnů bez udání důvodu. Na produkty na míru se toto pravidlo nevztahuje. Před provedením objednávky doporučujeme pročíst si obchodní podmínky prodávajícího. Ať jsou vaše nákupy úspěšné a bez problémů.


Darina Prokešová




Stínění pro moderní dům, to jsou screenové rolety

Energetická úspora je díky novým technologiím stále výraznější a není proto divu, že pasivní domy jsou velmi populární. Fungují na principu systému vytápění, řízeného  větrání a využívání pasivních zdrojů tepla pomocí rekuperační jednotky. A ani zde nesmí chybět účinné stínění, které zajistí ochlazení interiéru v teplých letních měsících. Jaké vybrat?

Proč lidé objednávají stínící techniku? 3. díl: Vertikální žaluzie

Proč lidé objednávají vertikální žaluzie? Jedním z důvodů je, že zastíní větší skleněné plochy, čehož hojně využívají zejména firmy. Vyrábí se z různých materiálů, z nehořlavého, který se vyplatí do kancelářských prostor či z materiálu se skleným vláknem, který zase uvítají alergici. Můžete je namontovat i do prostoru a opticky tak předělit místnost třeba na pracovišti nebo v domácnosti, což je výhodné i tam, kde se dveře nebo dvířka namontovat nedají. Vertikální žaluzie jsou druhým nejprodávanějším produktem interiérového stínění. Důvodů proč tomu tak je, může být celá řada. Jedním z nejdůležitějších může být snadné vyměření a montáž.

Proč pořídit rolovací sítě proti hmyzu v zimě?

Sítě proti hmyzu jsou skvělým pomocníkem do domácnosti od jara až do podzimu. Přemýšlíte, že si je pořídíte? Vybírat můžete začít už nyní, ať si můžete užívat příchod jara bez starostí s otravným hmyzem.

Vedra v létě? Takto bude v pokojích příjemně

Léto už je v plném proudu a vy možná zjišťujete, že doma není úplně tak, jak byste si představovali pro odpočinek v parných dnech. Ať už bydlíte v domě nebo v bytě rozhodně není špatné mít stínící systémy, které vaše letní dny pro čtení doma či koukání na televizi udělá podstatně příjemnější. To nemluvě o spaní v noci, kdy se člověk převaluje ze strany na stranu a snaží se vyhledat alespoň nějaké chladnější místečko, obzvláště u takových podkrovních bytů či pokojů v domě.