zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

Jak postupovat při reklamaci?

Nákup na e-shopech už dneska není nic neobvyklého. Je to levné, rychlé a pohodlné. Problém nastává v případě, že zboží, které jste si objednali, neodpovídá vašim představám nebo je poškozené. Pak je na čase ho reklamovat. Jak na to?

To, že obliba nákupu na e-shopech stále roste, není žádnou novinkou. Nejedná se jen o produkty standardních rozměrů a velikostí, ale i produktů na míru. Čím dál více využíváme výhod, které nám e-shopy nabízí. Čím to je?

Nižší ceny než v obchodě?

Odpověď je jednoduchá. Hlavním tahákem pro nás zákazníky jsou nižší ceny než v kamenných obchodech. Levnější cena je většinou doplněna dalšími výhodami. E–shopy se předhání velkým výběrem typů, vzorů a rozměrů produktu, vyhovuje nám pohodlné objednání, kdy se nám to zrovna hodí, objednáváme v klidu, dle svého vkusu a bez ovlivňování prodavačem.

Zlatou tečkou je doručení zboží na adresu, kam nám vyhovuje. Strašákem pro nás ale stále zůstává případná reklamace. Pořád si myslíme, že v kamenné prodejně se lépe a rychleji domluvíme. Pochybnost je zbytečná, pro e-shopy je vyřízení případné reklamace prioritou. Dobrý e-shop se snaží vyřešit reklamaci co nejdříve, i když na to má ze zákona 30 dní.

Co dělat když zjistíme, že dodaný stínící produkt nesouhlasí s tím, co jsme si objednali?

Na základě návodů na vyměření a způsobu montáže jste provedli vyměření a objednávku produktu na míru. Objednávku jste odeslali, obdrželi její potvrzení a dle zvoleného způsobu platby pokračuje objednávka do výroby. Teď už se jen těšíte na zásilku. Doručenou zásilku rozbalíte a zjistíte, že produkt nedopovídá tomu, co jste chtěli a objednali. Jak postupovat?

Ať už se jedná o špatné rozměry, chybné barevné provedení nebo chybějící komponent, s reklamací neváhejte. Je třeba nás jako prodejce informovat co nejdříve písemnou formou. Do e-mailu popište závadu, číslo objednávky a svoje kontaktní údaje. Do přílohy připojte fotografii, kde bude jasné, co je špatně. Například, pokud produkt má jiné rozměry, než je uvedeno v objednávce, přiložte metr k produktu a chybný rozměr vyfoťte. Reklamaci přijmeme k posouzení. 

Zda bude produkt vrácen do výroby k opravě, nebo dodán nový kus záleží na typu závady a vyjádření reklamačního oddělení ve výrobě. O stavu a dalším postupu reklamace budete průběžně informováni. V našem zájmu je vyřešení reklamace co nejdříve ke spokojenosti zákazníka.  

Bez udání důvodu to bohužel nelze

Na co musíme upozornit je nemožnost vrácení produktu do 14 dnů bez udání důvodu. Na produkty na míru se toto pravidlo nevztahuje. Před provedením objednávky doporučujeme pročíst si obchodní podmínky prodávajícího. Ať jsou vaše nákupy úspěšné a bez problémů.




Jak se udržují, čistí horizontální žaluzie?

Každý jistě ví, že pokud chce mít žaluzie krásné, a funkční, je potřeba se o ně starat. Jak je ale vyčistit rychle a bez obav s poškození lamel? Máme pro vás pár tipů a rad jak na to.

 

Moderní plastové květináče rozzáří okenní parapet i celý interiér

Jaro je za dveřmi a s ním i roste touha dostat do našich příbytků více zeleně a květů. Až toto rozkvetlé a nádherné období dorazí do Česka na plno, budeme se chtít obklopit květinami o to více. Ještě si však musíme nějaký ten pátek počkat, nicméně začít můžete zvelebováním interiéru. Aby rostliny co nejvíce vynikly a plnili i dekorativní funkci vyberte jim parádní a moderní květináče.

Podpořte nás v prestižní soutěži ShopRoku 2019

Začala očekávaná událost roku - jedenáctý ročník prestižní soutěže ShopRoku 2019 od společnosti Heureka. Můžete hlasovat pro více e-shopů, zabere vám to ani ne minutku.

13 nejčastějších mýtů o fotovoltaice

Fotovoltaiky jsou dnes snad úplně všude. Ze všech stran se hrnou nabídky, reklamy, čím dál tím víc jich přibývá na okolních střechách. S tímto přichází i řada strašáků a fám. Jak to je doopravdy?