zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

Jak postupovat při reklamaci?

Nákup na e-shopech už dneska není nic neobvyklého. Je to levné, rychlé a pohodlné. Problém nastává v případě, že zboží, které jste si objednali, neodpovídá vašim představám nebo je poškozené. Pak je na čase ho reklamovat. Jak na to?

To, že obliba nákupu na e-shopech stále roste, není žádnou novinkou. Nejedná se jen o produkty standardních rozměrů a velikostí, ale i produktů na míru. Čím dál více využíváme výhod, které nám e-shopy nabízí. Čím to je?

Nižší ceny než v obchodě?

Odpověď je jednoduchá. Hlavním tahákem pro nás zákazníky jsou nižší ceny než v kamenných obchodech. Levnější cena je většinou doplněna dalšími výhodami. E–shopy se předhání velkým výběrem typů, vzorů a rozměrů produktu, vyhovuje nám pohodlné objednání, kdy se nám to zrovna hodí, objednáváme v klidu, dle svého vkusu a bez ovlivňování prodavačem.

Zlatou tečkou je doručení zboží na adresu, kam nám vyhovuje. Strašákem pro nás ale stále zůstává případná reklamace. Pořád si myslíme, že v kamenné prodejně se lépe a rychleji domluvíme. Pochybnost je zbytečná, pro e-shopy je vyřízení případné reklamace prioritou. Dobrý e-shop se snaží vyřešit reklamaci co nejdříve, i když na to má ze zákona 30 dní.

Co dělat když zjistíme, že dodaný stínící produkt nesouhlasí s tím, co jsme si objednali?

Na základě návodů na vyměření a způsobu montáže jste provedli vyměření a objednávku produktu na míru. Objednávku jste odeslali, obdrželi její potvrzení a dle zvoleného způsobu platby pokračuje objednávka do výroby. Teď už se jen těšíte na zásilku. Doručenou zásilku rozbalíte a zjistíte, že produkt nedopovídá tomu, co jste chtěli a objednali. Jak postupovat?

Ať už se jedná o špatné rozměry, chybné barevné provedení nebo chybějící komponent, s reklamací neváhejte. Je třeba nás jako prodejce informovat co nejdříve písemnou formou. Do e-mailu popište závadu, číslo objednávky a svoje kontaktní údaje. Do přílohy připojte fotografii, kde bude jasné, co je špatně. Například, pokud produkt má jiné rozměry, než je uvedeno v objednávce, přiložte metr k produktu a chybný rozměr vyfoťte. Reklamaci přijmeme k posouzení. 

Zda bude produkt vrácen do výroby k opravě, nebo dodán nový kus záleží na typu závady a vyjádření reklamačního oddělení ve výrobě. O stavu a dalším postupu reklamace budete průběžně informováni. V našem zájmu je vyřešení reklamace co nejdříve ke spokojenosti zákazníka.  

Bez udání důvodu to bohužel nelze

Na co musíme upozornit je nemožnost vrácení produktu do 14 dnů bez udání důvodu. Na produkty na míru se toto pravidlo nevztahuje. Před provedením objednávky doporučujeme pročíst si obchodní podmínky prodávajícího. Ať jsou vaše nákupy úspěšné a bez problémů.




Styly bydlení - Provence a Vintage (2. díl)

V předchozím článku jsme se zaměřili na styl skandinávský a minimalistický, dnes se podíváme na další dva výrazné styly a těmi jsou Provence a Vintage. Jaké jsou jejich znaky a jaké stínění k nim nejlépe sedí? Přečtěte si dále.

Jak zastínit francouzská okna?

Francouzská okna jsou krásná, velká a díky nim máme v domě mnoho světla. Na druhou stranu se však můžeme cítit jako na výstavě, kde my jsme exponáty. Pohledy cizích lidí do našeho obydlí nejsou nikomu příjemné. Možností, jak zastínit francouzská okna, je mnoho. Jaké typy stínění použít, abychom v domě mohli regulovat světlo, teplo a také měli nějaké soukromí?

Samonosné žaluzie – novinky ve venkovních žaluziích

Díky svým přednostem jsou venkovní žaluzie stále více žádány nejen pro novostavby, ale i pro starší domy. Novinkou na našem e-shopu jsou nové typy samonosných žaluzií.

Jak zabezpečit domácnost před odjezdem na dovolenou?

Odjíždíte na prodloužený víkend nebo na delší dovolenou? Potřebujete zabezpečit dům před nechtěnou návštěvou? I to může být dobrý důvod k instalaci venkovních rolet či žaluzií. Stisknutím jednoho tlačítka můžete naprogramovat stínění tak, že případné zloděje odradíte, nebo alespoň znejistíte.