zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

Jak postupovat při reklamaci?

Nákup na e-shopech už dneska není nic neobvyklého. Je to levné, rychlé a pohodlné. Problém nastává v případě, že zboží, které jste si objednali, neodpovídá vašim představám nebo je poškozené. Pak je na čase ho reklamovat. Jak na to?

To, že obliba nákupu na e-shopech stále roste, není žádnou novinkou. Nejedná se jen o produkty standardních rozměrů a velikostí, ale i produktů na míru. Čím dál více využíváme výhod, které nám e-shopy nabízí. Čím to je?

Nižší ceny než v obchodě?

Odpověď je jednoduchá. Hlavním tahákem pro nás zákazníky jsou nižší ceny než v kamenných obchodech. Levnější cena je většinou doplněna dalšími výhodami. E–shopy se předhání velkým výběrem typů, vzorů a rozměrů produktu, vyhovuje nám pohodlné objednání, kdy se nám to zrovna hodí, objednáváme v klidu, dle svého vkusu a bez ovlivňování prodavačem.

Zlatou tečkou je doručení zboží na adresu, kam nám vyhovuje. Strašákem pro nás ale stále zůstává případná reklamace. Pořád si myslíme, že v kamenné prodejně se lépe a rychleji domluvíme. Pochybnost je zbytečná, pro e-shopy je vyřízení případné reklamace prioritou. Dobrý e-shop se snaží vyřešit reklamaci co nejdříve, i když na to má ze zákona 30 dní.

Co dělat když zjistíme, že dodaný stínící produkt nesouhlasí s tím, co jsme si objednali?

Na základě návodů na vyměření a způsobu montáže jste provedli vyměření a objednávku produktu na míru. Objednávku jste odeslali, obdrželi její potvrzení a dle zvoleného způsobu platby pokračuje objednávka do výroby. Teď už se jen těšíte na zásilku. Doručenou zásilku rozbalíte a zjistíte, že produkt nedopovídá tomu, co jste chtěli a objednali. Jak postupovat?

Ať už se jedná o špatné rozměry, chybné barevné provedení nebo chybějící komponent, s reklamací neváhejte. Je třeba nás jako prodejce informovat co nejdříve písemnou formou. Do e-mailu popište závadu, číslo objednávky a svoje kontaktní údaje. Do přílohy připojte fotografii, kde bude jasné, co je špatně. Například, pokud produkt má jiné rozměry, než je uvedeno v objednávce, přiložte metr k produktu a chybný rozměr vyfoťte. Reklamaci přijmeme k posouzení. 

Zda bude produkt vrácen do výroby k opravě, nebo dodán nový kus záleží na typu závady a vyjádření reklamačního oddělení ve výrobě. O stavu a dalším postupu reklamace budete průběžně informováni. V našem zájmu je vyřešení reklamace co nejdříve ke spokojenosti zákazníka.  

Bez udání důvodu to bohužel nelze

Na co musíme upozornit je nemožnost vrácení produktu do 14 dnů bez udání důvodu. Na produkty na míru se toto pravidlo nevztahuje. Před provedením objednávky doporučujeme pročíst si obchodní podmínky prodávajícího. Ať jsou vaše nákupy úspěšné a bez problémů.




Dřevěné žaluzie nebo hliníkové žaluzie v imitaci dřeva

Líbí se Vám krásné dřevěné žaluzie? V tomto článku Vám chceme poradit v případě, že hledáte dřevěné stínění. Máte v podstatě 2 možnosti.

Stavební veletrh 2023 v Brně se blíží

Vstupenky zdarma v článku.

Jsme rádi za každou příležitost, kde se můžeme se zákazníky potkat osobně a předvést nejen bioklimatickou pergolu a nový zahradní nábytek, ale i další produkty z naší nabídky. Tentokrát v Brně na Stavebním veletrhu v termínu 2. - 4. 3. 2023.

Jaký je rozdíl mezi žaluzií vyrobenou na míru a typizovanou žaluzií z hobby marketu?

Pro většinu zákazníků je při výběru produktu nejdůležitější cena a ani u žaluzií a rolet tomu není jinak. Před nákupem se zákazníci rozhodují, jestli si pořídit stínění na míru, nebo si pořídit typizované žaluzie v hobbymarketu. Pojďme se podívat na základní rozdíly u těchto dvou možností.

Nová podoba plissé? Žaluzie!

Plissé, textilie s uměle vytvořenými záhyby, byla dříve velice populárním a exkluzivním materiálem pro výrobu módních oděvů pro ženy, výrobu manžet a podobně. Podívejte se na plissé z jiného úhlu pohledu a dodejte svému domovu šmrnc!