zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

Jak postupovat při reklamaci?

Nákup na e-shopech už dneska není nic neobvyklého. Je to levné, rychlé a pohodlné. Problém nastává v případě, že zboží, které jste si objednali, neodpovídá vašim představám nebo je poškozené. Pak je na čase ho reklamovat. Jak na to?

To, že obliba nákupu na e-shopech stále roste, není žádnou novinkou. Nejedná se jen o produkty standardních rozměrů a velikostí, ale i produktů na míru. Čím dál více využíváme výhod, které nám e-shopy nabízí. Čím to je?

Nižší ceny než v obchodě?

Odpověď je jednoduchá. Hlavním tahákem pro nás zákazníky jsou nižší ceny než v kamenných obchodech. Levnější cena je většinou doplněna dalšími výhodami. E–shopy se předhání velkým výběrem typů, vzorů a rozměrů produktu, vyhovuje nám pohodlné objednání, kdy se nám to zrovna hodí, objednáváme v klidu, dle svého vkusu a bez ovlivňování prodavačem.

Zlatou tečkou je doručení zboží na adresu, kam nám vyhovuje. Strašákem pro nás ale stále zůstává případná reklamace. Pořád si myslíme, že v kamenné prodejně se lépe a rychleji domluvíme. Pochybnost je zbytečná, pro e-shopy je vyřízení případné reklamace prioritou. Dobrý e-shop se snaží vyřešit reklamaci co nejdříve, i když na to má ze zákona 30 dní.

Co dělat když zjistíme, že dodaný stínící produkt nesouhlasí s tím, co jsme si objednali?

Na základě návodů na vyměření a způsobu montáže jste provedli vyměření a objednávku produktu na míru. Objednávku jste odeslali, obdrželi její potvrzení a dle zvoleného způsobu platby pokračuje objednávka do výroby. Teď už se jen těšíte na zásilku. Doručenou zásilku rozbalíte a zjistíte, že produkt nedopovídá tomu, co jste chtěli a objednali. Jak postupovat?

Ať už se jedná o špatné rozměry, chybné barevné provedení nebo chybějící komponent, s reklamací neváhejte. Je třeba nás jako prodejce informovat co nejdříve písemnou formou. Do e-mailu popište závadu, číslo objednávky a svoje kontaktní údaje. Do přílohy připojte fotografii, kde bude jasné, co je špatně. Například, pokud produkt má jiné rozměry, než je uvedeno v objednávce, přiložte metr k produktu a chybný rozměr vyfoťte. Reklamaci přijmeme k posouzení. 

Zda bude produkt vrácen do výroby k opravě, nebo dodán nový kus záleží na typu závady a vyjádření reklamačního oddělení ve výrobě. O stavu a dalším postupu reklamace budete průběžně informováni. V našem zájmu je vyřešení reklamace co nejdříve ke spokojenosti zákazníka.  

Bez udání důvodu to bohužel nelze

Na co musíme upozornit je nemožnost vrácení produktu do 14 dnů bez udání důvodu. Na produkty na míru se toto pravidlo nevztahuje. Před provedením objednávky doporučujeme pročíst si obchodní podmínky prodávajícího. Ať jsou vaše nákupy úspěšné a bez problémů.




Jakou střechu na pergolu se vyplatí zvolit?

V tomto článku se nebudeme zabývat výběrem typu, ale zaměříme se rovnou na hliníkové pergoly. U těch je více možností, jakou zvolit střechu, proto se pojďme podívat právě na to.

PS2 - co se skrývá za touto zkratkou? Skvělý pomocník v ochraně proti hmyzu!

Jak si zajistit doma klid a nemuset přitom mít neustále zavřené dveře a okna? Ideální volbou pro ochranu proti hmyzu na velká okna a posuvné dveře jsou jednoznačně plisované sítě. Přečtěte si více o jejich výhodách v následujícím článku.

Řídicí systém TaHoma nebo Connexoon od Somfy?

Řídit na dálku vytápění domu, rozsvěcení světel, zamykání a stahování žaluzií a rolet je dnes snadné. Stačí k tomu účinný řídicí systém a  chytrý mobilní telefon.  V současné době si můžete pořídit řídicí systémy TaHoma a Connexoon od Somfy. Přemýšlíte, který z nich si vybrat? Připravili jsme pro vás seznam výhod obou systémů.

TOP 5 nejkrásnějších a nejelegantnějších řešení stínění

Interiérové stínění není jenom funkčním doplňkem, který nám umožní libovolně regulovat sluneční svit, ale také designovým detailem, který dokáže dodat našemu interiéru moderní, útulnou atmosféru.