Máme DOPRAVU ZDARMA na vše bez omezení! Od teď, navždy.

K poskytování služeb využíváme cookies. Procházením webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací.

zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.
Při aktuální bláznivé situaci v ČR (COVID-19) fungujeme bez omezení. Všechny žaluzie, rolety a další stínění můžete objednávat z bezpečí domova a sami si je namontovat. Více informací se dozvíte v našem aktuálním článku.

Nejčastější dotazy

 Platba a ceny

Musím za produkty něco platit předem?

Nově je možné využít i platbu dobírkou, kdy nemusíte platit ani korunu předem. Dobírka je však zpoplatněná 39,-Kč a zboží zaplatíte až dopravci v den předání. Upozorňujeme, že při zvolení této platby bude zboží dodáno minimálně o 2 pracovní dny později.

Navyšuje se ještě vaše konečná cena?

Tak to v žádném případě. Když se řekne konečná cena, tak je to prostě konečná cena. Cenu si sledujete aktuálně během objednávky, jakmile se dostanete do rekapitulace, tak již vidíte cenu konečnou. My jednáme fér a nic již neskrýváme.

Platí se něco za dopravu?

Doprava je po celé České republice ZDARMA. Navíc je možné platit "Dobírkou" za poplatek 39,- Kč.

 

Jak se dá u vás platit?

Platba se dá provést převodem na náš účet. Po odeslání objednávky vám přijde její potvrzení včetně platebních údajů k bankovnímu převodu. Vy ji uhradíte a my již zboží na míru začínáme vyrábět. Nebo plaťte přes zabezpečenou platební bránu Thepay.cz nebo PayPal.com.

Nově můžete využít i platbu "Dobírkou", která je však zpoplatněna a k vaší objednávce bude připočteno 39Kč za využití této platby.

Jak je možné, že ceny jsou průměrně o 50-60% nižší než u montážních firem?

Mzda obchodního konzultanta, doprava na vyměření, mzda řemeslníka, doprava na montáž, veškeré nářadí. Toto a mnoho jiného ušetříte, u nás vše zvládnete totiž sami. Proto závratná sleva 50-60%.

Proč mi nejde uhradit objednávku kartou?

Existuje spousta důvodů, proč vám nejde platit kartou. Pokud zkoušíte platit na internetu kartou poprvé, je možné, že nemáte povolené platby kartou na internetu. Informace o povolení můžete zjistit v internetovém bankovnictví nebo přímo kontaktujte vaši banku. Další možností je, že částka, kterou potřebujete uhradit, přesáhla nastavený limit pro platby. Tyto limity opět najdete v internetovém bankovnictví. Pro navýšení limitu je potřeba kontaktovat banku. Třetím důvodem je přerušení procesu platby. Proces platby se nesmí přerušit a může trvat i několik desítek vteřin.

Je platba online bezpečná?

Všechny online platby v našem e-shopu jsou přes platební brány, které jsou bezpečné a používají zabezpečený přenos informací, certifikát SSL (Secure Socket Layer). SSL certifikát šifruje informace při přenosu tím, že mezi přenosové vrstvy a aplikační vrstvy vloží další vrstvu. Více informací o platbách zjistíte v kategorii Doprava a platba.

 Doprava a dodací lhůty

Mohu poslat výrobky někomu na jinou adresu jako dárek?

Samozřejmě. Můžete je objednat a zaplatit vy, ale doručovací adresa bude jiná. 

Za jak dlouho výrobky přijdou?

Doba dodání se pohybuje od 7 do 30 pracovních dnů v závislosti na produktu. Vezměte, prosím, na vědomí svátky během tohoto období. Nejkratší dobu dodání mají vnitřní žaluzie. Naopak nejdelší dobu dodání mají hliníkové pergoly, jelikož jde o produkt větších rozměrů. Informaci o lhůtě dodání najdete u každého produktu.


Při volbě platby "Dobírkou" se doba dodání prodlužuje minimálně o 2 pracovní dny, a to díky převážce k dopravní společnosti.

Kdo a kdy balík doručí?

Vaše nové žaluzie, rolety, palubky či ploty vám doručí speciální přepravní kurýr. Záleží na typu a objemu objednaného zboží. Zpravidla dostanete den dopředu SMS zprávu o přibližném čase doručení.

 Vyměření a montáž

Jaké nářadí k vyměření a montáži potřebuji?

Na vyměření vám stačí jen svinovací metr, k montáži nejčastěji AKU vrtačka, šroubovák. Záleží však na typu stínění a způsobu montáže – podrobné požadavky vždy najdete v montážním návodu daného produktu. Každopádně se ničeho nebojte, všechno potřebné nejspíš máte doma.

 

Je u zboží přibalen veškerý spojovací materiál?

Veškeré produkty, které se montují přímo na křídlo nebo rám okna jsou dodávány včetně veškerých šroubků. Jedná se o horizontální žaluzie, žaluzie do střešních oken, plissé atd.. Spojovací materiál a hmoždinky nejsou dodávány u vertikálních žaluzií, látkových roletek a veškerého venkovního stínění, které mají být uchyceny do stěny nebo stropu. Na každé zdivo je třeba použít trošku jiné hmoždinky a šrouby.

Budu mít přesně to, co k vyměření potřebuji?

Na tomto jsme si dali opravdu záležet. Strach z neznámého není na místě. Vše jsme pečlivě připravili. Jak vyměřit a jak namontovat najdete přehledně napsáno, vyfoceno a natočeno. Použijte sekci návody, nebo u každého produktu zvlášť.

 Produkty a jejich výběr

Budou barvy skutečně takové jako na internetu?

Udělali jsme pro to maximum. Fotili jsme, co nejreálněji to šlo. U každé barvy máme i popis, jaká barva skutečně je. Samozřejmě, že se barevné odstíny mohou drobně lišit. Avšak tyto drobné rozdíly jsou i u výběru na živo. Jakmile žaluzie nebo roletky visí na okně, působí v té ploše jiným dojmem než ze vzorníku. Velký rozdíl hraje i to, jestli zrovna svítí sluníčko, nebo v jaké místnosti se na výrobek díváte. Naprostá většina zákazníků je však z finálního výsledku nadšena.

Říká se, že mnoho firem vyrábí v Polsku nebo v Číně? Co vaše výrobky?

To je pravda. My ale máme rádi poctivou českou výrobu. Spolupracujeme s největším českým výrobcem stínící techniky firmou Isotra a.s. Veškeré produkty máme tudíž pod dohledem.

Jak poznám, že jsem si vybral/a správně?

To je jen na vás. Znáte ten pocit, když na vás zkušený obchodník tlačí, co si máte vybrat. Máte dojem, že vám doporučuje produkt, který je nejvýhodnější pro něj a pro firmu. Ne pro vás. U nás si vše můžete srovnat v klidu a bez nátlaku. Jestli se vám to bude líbit, tak je to skvělé!

Kolik času mám na výběr?

U nás neomezeně dlouho. Manželka chtěla jinou barvu, manžel chtěl více technických informací. Na schůzce byl prostě jeden z vás a poté se nemůžete domluvit. Nyní si vše bez dohadů vyberete spolu z pohodlí vašeho domova.

Pomůžete mi s výběrem?

Vyškolené operátorky, konzultace po telefonu/e-mailu zdarma. Ochotně poradíme kdykoliv bude třeba. V kontaktech najdete vše potřebné.

 Záruka a reklamace

Jak dlouhou poskytujete záruku?

2-5 let, záleží na konkrétním produktu. Záruka se vztahuje na všechny vady způsobené výrobcem – v případě jejich zjištění vám zboží zdarma opravíme nebo vyměníme za nové. Veškeré náklady s tím spojené samozřejmě hradíme my. Více se dozvíte v našich obchodních podmínkách.

Co mám dělat, když je zboží rozbité či poškozené?

Tato skutečnost se stává jen velmi zřídka. Vlivem špatného zabalení zboží, nebo špatné dopravy se to však stát může.

  1. Když si této skutečnosti všimnete ještě před převzetím zásilky. Tak na tuto skutečnost upozorněte řidiče a sepište s ním reklamační protokol, zboží vůbec nepřebírejte. Řidič má povinnost zboží předat odesílateli. Jakmile se zboží dostane k nám na výrobu, je urgentně vyrobeno znovu a zasláno zpět. Vás to samozřejmě nestojí ani korunu.

  2. Pokud je zboží poškozeno a vy to zjistíte, až když zboží rozbalíte a chystáte se zboží namontovat. Volejte nebo pište. My se vám o to již postaráme. Opět vás to nebude nic stát.

  3. Když se zboží poškodí až u montáže. Kontaktujte nás. Podle druhu závady a rozsahu poškození to určitě nějak vyřešíme. Věříme, že vše bude vyřešeno k vaší spokojenosti.

V každém případě si vše vždy nafoťte. Pomůže nám to v řešení vaší reklamace.

Jak dlouho poté, co zboží přijde, je musím namontovat kvůli případné reklamaci?

Kdy chcete. Zrušené schůzky, volno v práci, nedochvilnost řemeslníků. To je již minulost. Vyberte si stínění ve dne v noci, prostě kdy máte chuť a náladu. Montáž si uděláte, až se vám to bude hodit. Záruku máte pořád stejnou.