Nejčastější dotazy

 Platba a ceny

Musím za produkty něco platit předem?

Nově je možné využít i platbu dobírkou, kdy do částky 10.000 Kč nemusíte platit ani korunu předem. Dobírka je však zpoplatněná 189,-Kč a zboží zaplatíte až dopravci v den předání. Pokud však Vaše objednávka přesáhne výši 10.000,- Kč požadujeme zálohu na výrobu a to ve výši 20 % z celkové částky. Až po jejím připsání na náš účet zadáme zboží do výroby. Je to opět z důvodu, aby produkty vyrobené přesně na míru neputovaly do popelnice.  Upozorňujeme, že při zvolení této platby bude zboží dodáno minimálně o 2 pracovní dny později.

Navyšuje se ještě Vaše konečná cena?

Tak to v žádném případě. Když se řekne konečná cena, tak je to prostě konečná cena. Cenu si sledujete aktuálně během objednávky, jakmile se dostanete do rekapitulace tak již vidíte cenu konečnou. My jednáme fér a nic již neskrýváme.

Platí se něco za dopravu?

Na to jsme skutečně pyšní. Podařilo se nám pro Vás zařídit dopravu na jakýkoliv výrobek, kamkoliv po ČR úplně ZDARMA!

Jak se dá u Vás platit?

Platba se dá provést převodem na náš účet. Po odeslání objednávky Vám přijde její potvrzení včetně platebních údajů k bankovnímu převodu. Vy ji uhradíte a my již zboží na míru začínáme vyrábět. Nebo plaťte přes zabezpečenou platební bránu Thepay.cz nebo PayPal.com

Nově můžete využít i platbu ,,Dobírkou", která je však zpoplatněna a k Vaší objednávce bude připočteno 189,- Kč za využití této platby.

Jak je možné, že ceny jsou průměrně o 50-60% nižší než u montážních firem?

Mzda obchodního konzultanta, doprava na vyměření, mzda řemeslníka, doprava na montáž, veškeré nářadí. Toto a mnoho jiného ušetříte. Proto závratná sleva 50-60%. Platíte jen to, co chcete!

Proč mi nejde uhradit objednávku kartou?

Existuje spousta důvodů proč Vám nejde platit kartou. Pokud zkoušíte platit na internetu kartou poprvé, je možné, že nemáte povolené platby kartou na internetu. Informace o povolení můžete zjistit v internetovém bankovnictví nebo přímo kontaktujte Vaši banku. Další možností je, že částka, kterou potřebujete uhradit přesáhla nastavený limit pro platby. Tyto limity opět najdete v internetovém bankovnictví. Pro navýšení limitu je potřeba kontaktovat banku. Třetím důvodem je přerušení procesu platby. Proces platby se nesmí přerušit a může trvat i několik desítek vteřin.

Je platba online bezpečná?

Všechny online platby v našem e-shopu jsou přes platební brány, které jsou bezpečné a používají zabezpečený přenos informací, certifikát SSL (Secure Socket Layer). SSL certifikát šifruje informace při přenosu tím, že mezi přenosové vrstvy a aplikační vrstvy vloží další vrstvu. Více informací o platbách zjistíte v kategorii Doprava a platba.

 Doprava a dodací lhůty

Mohu poslat výrobky někomu na jinou adresu jako dárek?

Samozřejmě. Můžete je objednat a zaplatit vy, ale doručovací adresa bude jiná. Nebo využijte našich dárkových poukazů a předejte blízkému dárkový poukaz a objednávku nechte na něm.

Za jak dlouho výrobky přijdou?

U většiny produktů  je maximální dodací doba do 14 dní od objednání. Z pravidla je to však již mnohem dříve. Záleží na druhu výrobku. Když toho mají ve výrobně zrovna méně, můžete žaluzie dostat do 4 pracovních dnů.

Vyjímka je u zvolení platby ,,Dobírkou,, zde bude prodloužena doba dodání minimálně o 2 pracovní dny a to díky převážce k dopravní společnosti.

Kdo a kdy balík doručí?

Vaše nové žaluzie Vám doručí speciální přepravní kurýr. Záleží na typu a objemu objednaného zboží. Zpravidla dostanete den dopředu sms zprávu o přibližném čase doručení.

 Vyměření a montáž

Zvládnu si stínění, palubky a plastové ploty vyměřit a namontovat?

Ke každému produktu na našem e-shopu najdete podrobný návod na vyměření i montáž, který vám navíc po objednávce zašleme e-mailem. Shlédněte naše video návody na vyměření a montáž. Kdyby se i přesto nedařilo, jsme vám k dispozici na čísle 608 354 888, e-mailu info@labona.cz nebo online chatu. Ještě nikdy se nestalo, že by zákazník zaměření a montáž nezvládnul.

Jaké nářadí k vyměření a montáži potřebuji?

Na vyměření vám stačí jen svinovací metr, k montáži nejčastěji AKU vrtačka, šroubovák. Záleží však na typu stínění a způsobu montáže – podrobné požadavky vždy najdete v montážním návodu daného produktu. Každopádně se ničeho nebojte, všechno potřebné nejspíš máte doma.

 

Je u zboží přibalen veškerý spojovací materiál?

Veškeré produkty, které se montují přímo na křídlo nebo rám okna jsou dodávány včetně veškerých šroubků. Jedná se o horizontální žaluzie, žaluzie do střešních oken, plissé atd.. Spojovací materiál a hmoždinky nejsou dodávány u vertikálních žaluzií, látkových roletek a veškerého venkovního stínění, které mají být uchyceny do stěny nebo stropu. Na každé zdivo je třeba použít trošku jiné hmoždinky a šrouby.

Budu mít přesně to co k vyměření potřebuji?

Na tomto jsme si dali opravdu záležet. Strach z neznámého není na místě. Vše jsme pečlivě připravili. Jak vyměřit a jak namontovat najdete přehledně napsáno, vyfocena a natočeno. Použijte sekci návody, nebo u každého produktu zvlášť.

Jak správně do sebe zasunout palubky? Srazit napevno nebo nechat vůli?

Pro správné zasunutí palubek je doporučené nechat dilatační mezeru (specifikováno v montážním návodu).

Dilatační mezera: Uvnitř ukončovacích profilů je nutné vždy ponechat cca 10 mm dilatační mezeru od konců obkladových lamel. Tato dilatace musí být rovnoměrně rozložena na obou koncích. Při montáži za teplot pod 10°C doporučujeme zvětšit dilataci přibližně na 15 mm.

Jaké vruty použít při montáži plastového plotu (materiál, velikost)?

Spojovací materiál není součástí dodávky u plastových plotů. Vždy záleží, co je použito za příčník, na který se montují plastové ploty. Délka vrutu se vždy volí tak, aby při součtu tloušťky plotovky a příčníku byla o 5 mm kratší. Pro plastové ploty se doporučuje používat vždy nerezové vruty.

 Produkty a jejich výběr

Budou barvy skutečně takové jako na internetu?

Udělali jsme pro to maximum. Fotili jsme, co nejreálněji to šlo. U každé barvy máme i popis jaká barva skutečně je. Samozřejmě, že se barevné odstíny mohou drobně lišit. Avšak tyto drobné rozdíly jsou i u výběru na živo. Jakmile žaluzie nebo roletky visí na okně, působí v té ploše jiným dojmem než ze vzorníku. Velký rozdíl hraje i to jestli zrovna svítí sluníčko nebo v jaké místnosti se na výrobek díváte. Naprostá většina zákazníků je však z finálního výsledku nadšena.

Říká se, že mnoho firem vyrábí v Polsku nebo v Číně? Co Vaše výrobky?

To je pravda. My, ale máme rádi poctivou českou výrobu. Spolupracujeme s největším českým výrobcem stínící techniky firmou Isotra a.s. Veškeré produkty máme tudíž pod dohledem.

Jak poznám, že jsem si vybral/a správně?

To je jen na Vás. Znáte ten pocit, když na Vás zkušený obchodní tlačí, co si máte vybrat. Máte dojem, že Vám doporučuje produkt, který je nejvýhodnější pro něj a pro firmu. Ne pro Vás. U nás si vše můžete srovnat v klidu a bez nátlaku. Jestli se Vám to bude líbit tak je to skvělé!

Kolik času mám na výběr?

U nás neomezeně dlouho. Manželka chtěla jinou barvu, manžel chtěl více technických informací. Na schůzce byl prostě jeden z Vás a poté se nemůžete domluvit. Nyní si vše bez dohadů vyberete spolu z pohodlí Vašeho domova.

Je potřeba ploty natírat a udržovat? Případně čím?

Plastové ploty není nutno natírat, jelikož jsou bezúdržbové a od prachu či jiného znečištění vám na plastové ploty stačí ostříknout proudem vody (wapkou).

Pomůžete mi s výběrem?

Vyškolené operátorky, konzultace po telefonu/e-mailu zdarma. Ochotně poradíme kdykoliv bude třeba. V kontaktech najdete vše potřebné.

Mohu kombinovat plastové palubky P100 a P130?

Ano, můžete. Ale doporučujeme je kombinovat pomocí ,,Spojovacího profilu“ .

Je velký vizuální rozdíl mezi plastovými a klasickými dřevěnými ploty/palubkami?

Vizuální rozdíl mezi plastovými palubky i ploty je viditelný. Dřevodekory plastových fólií jsou stálobarevné, ale u klasických dřevěných plotů je vidět stárnutí dřeva.

Proč mám vyměnit dřevěný plot za plastový?

Plastový plot je výhodné vyměnit, jelikož je bezúdržbový a vy tak můžete využít víkend na relax na místo údržby dřevěného plotu.

Nebude pod palubky zatékat?

Pokud budou palubky namontovány podle montážního návodu, tak zatékat pod palubky nebude. Využíjte sekci návody nebo se podívejte na video.

Pokud zvolím plotovku v dekoru Prestige, mohu si objednat i krytku ve stejném dekoru?

Ano je možné objednat krytku ve stejném dekoru jako plotovku, ale vždy na dotaz na našem e-mailu: info@labona.cz nebo telefonicky na čísle +420 608 354 888. Termín dodání je pak minimálně 5 týdnů a cena je 100,-Kč/kus.

Jaké jsou výhody plastových palubek a plotů pro konečné uživatele?

Produkty mají prakticky bezúdržbové povrchy se stálobarevnosti. Dlouhá životnost povrchové úpravy. Estetické sladění celkového vzhledu budovy (okna, dveře, rolety, vrata, ploty, brány, podbití říms, fasáda – vše ve stejném dekoru). Jednoduchá montáž plotových výplní a plastových palubek – zvládne zručnější amatér. Stále dostupná technická podpora.

 Záruka a reklamace

Jak dlouhou poskytujete záruku?

2-5 let, záleží na konkrétním produktu. Záruka se vztahuje na všechny vady způsobené výrobcem – v případě jejich zjištění vám zboží zdarma opravíme nebo vyměníme za nové. Veškeré náklady s tím spojené samozřejmě hradíme my. Více se dozvíte v našich obchodních podmínkách.

Co mám dělat, když je zboží rozbité či poškozené?

Tato skutečnost se stává jen velmi zřídka. Vlivem špatného zabalení zboží nebo špatné dopravy se to však stát může.

  1. Když si této skutečnosti všimnete ještě před převzetím zásilky. Tak na tuto skutečnost upozorněte řidiče a sepište s ním reklamační protokol, zboží vůbec nepřevezměte. Řidič má povinnost, zboží předat odesílateli. Jakmile se zboží dostane k nám na výrobu, je urgentně vyrobeno znovu a zasláno zpět. Vás to samozřejmě nestojí ani korunu.

  2. Pokud je zboží poškozeno a vy to zjistíte, až když zboží rozbalíte a chystáte se zboží namontovat. Volejte nebo pište. My se Vám o to již postaráme. Opět Vás to nebude nic stát.

  3. Když se zboží poškodí až u montáže. Kontaktujte nás. Podle druhu závady a rozsahu poškození to určitě nějak vyřešíme. Věříme, že vše bude vyřešeno k Vaší spokojenosti.

V každém případě si vše vždy nafoťte. Pomůže nám to v řešení Vaší reklamace.

Jak dlouho poté co zboží přijde, je musím namontovat kvůli případné reklamaci?

Kdy chcete. Zrušené schůzky, volno v práci, nedochvilnost řemeslníků. To je již minulost. Vyberte si stínění ve dne v noci, prostě kdy máte chuť a náladu. Montáž si uděláte, až se Vám to bude hodit. Záruku máte pořád stejnou.

Jakou mají životnost plastové palubky a plastové ploty?

U plastových palubek a plotů se přesně jejich životnost nedá určit, ale z podobných materiálů se vyrábějí okenní profily. Tyto profily fungují bez problému více jak 25 let.