Menu
Doprava je u nás vždy zdarma!

Nejčastější dotazy

Proč musím za stínění platit předem?


Stínění vyrábíme přesně na míru každého z vás – kdyby si ho pak zákazník platící na dobírku nevyzvedl, nejspíš by putovalo do popelnice z ekologických i ekonomických důvodů tohle nechceme dopustit. Platit předem je u nás bezpečné, viz např. recenze na Heurece.
Když by to pro Vás i přesto byly slabé argumenty, tak si vyberte možnost platby přes thepay.cz. Je to nejbezpečnější platební možnost. Více na: https://www.youtube.com/watch?v=jrGRKVbiGJo

Zvládnu si stínění vyměřit a namontovat?

Ke každému produktu na našem e-shopu najdete podrobný návod na vyměření i montáž, který vám navíc po objednávce zašleme e-mailem. Shlédněte naše video návody na vyměření a montáž. Kdyby se i přesto nedařilo, jsme vám k dispozici na čísle 608 354 888, e-mailu info@labona.cz nebo online chatu. Ještě nikdy se nestalo, že by zákazník zaměření a montáž nezvládnul.

Jaké nářadí k vyměření a montáži potřebuji?

Na vyměření vám stačí jen svinovací metr, k montáži nejčastěji AKU vrtačka. Záleží však na typu stínění a způsobu montáže – podrobné požadavky vždy najdete v montážním návodu daného produktu. Každopádně se ničeho nebojte, všechno potřebné nejspíš máte doma

Jak dlouhou poskytujete záruku?

2-3 roky, záleží na konkrétním produktu. Záruka se vztahuje na všechny vady způsobené výrobcem – v případě jejich zjištění vám zboží zdarma opravíme nebo vyměníme za nové. Veškeré náklady s tím spojené samozřejmě hradíme my. Více se dozvíte v našich obchodních podmínkách.

Budou barvy skutečně takové jako na internetu?

Udělali jsme pro to maximum. Fotili jsme, co nejreálněji to šlo. U každé barvy máme i popis jaká barva skutečně je. Samozřejmě, že se barevné odstíny mohou drobně lišit. Avšak tyto drobné rozdíly jsou i u výběru na živo. Jakmile žaluzie nebo roletky visí na okně, působí v té ploše jiným dojmem než ze vzorníku. Velký rozdíl hraje i to jestli zrovna svítí sluníčko nebo v jaké místnosti se na výrobek díváte. Naprostá většina zákazníků je však z finálního výsledku nadšena.

Je u zboží přibalen veškerý spojovací materiál?

Veškeré produkty, které se montují přímo na křídlo nebo rám okna jsou dodávány včetně veškerých šroubků. Jedná se o horizontální žaluzie, žaluzie do střešních oken, plissé atd.. Spojovací materiál a hmoždinky nejsou dodávány u vertikálních žaluzií, látkových roletek a veškerého venkovního stínění, které mají být uchyceny do stěny nebo stropu. Na každé zdivo je třeba použít trošku jiné hmoždinky a šrouby.

Říká se, že mnoho firem vyrábí v Polsku nebo v Číně? Co Vaše výrobky?

To je pravda. My, ale máme rádi poctivou českou výrobu. Spolupracujeme s největším českým výrobcem stínící techniky firmou Isotra a.s. Veškeré produkty máme tudíž pod dohledem.

Navyšuje se ještě Vaše konečná cena?

Tak to v žádném případě. Když se řekne konečná cena, tak je to prostě konečná cena. Cenu si sledujete aktuálně během objednávky, jakmile se dostanete do rekapitulace tak již vidíte cenu konečnou. My jednáme fér a nic již neskrýváme.

Mohu poslat výrobky někomu na jinou adresu jako dárek?

Samozřejmě. Můžete je objednat a zaplatit vy, ale doručovací adresa bude jiná. Nebo využijte našich dárkových poukazů a předejte blízkému dárkový poukaz a objednávku nechte na něm.

Za jak dlouho výrobky přijdou?

Maximální dodací doba je vždy 14 dní od objednání. Z pravidla je to však již mnohem dříve. Záleží na druhu výrobku. Když toho mají ve výrobně zrovna méně, můžete žaluzie dostat do 4 dnů.

Kdo a kdy balík doručí?

Vaše nové žaluzie Vám doručí speciální přepravní kurýr. Záleží na typu a objemu objednaného zboží. Zpravidla dostanete den dopředu sms zprávu o přibližném čase doručení.

Platí se něco za dopravu?

Na to jsme skutečně pyšní. Podařilo se nám pro Vás zařídit dopravu na jakýkoliv výrobek, kamkoliv po ČR úplně ZDARMA!

Jak se dá u Vás platit?

Platba se dá provést převodem na náš účet. Po odeslání objednávky Vám přijde zálohová faktura. Vy ji uhradíte a my již zboží na míru začínáme vyrábět. Nebo plaťte přes zabezpečenou platební bránu Thepay.cz nebo PayPal.com

Co mám dělat, když je zboží rozbité či poškozené?

Tato skutečnost se stává jen velmi zřídka. Vlivem špatného zabalení zboží nebo špatné dopravy se to však stát může.

  1. Když si této skutečnosti všimnete ještě před převzetím zásilky. Tak na tuto skutečnost upozorněte řidiče a sepište s ním reklamační protokol, zboží vůbec nepřevezměte. Řidič má povinnost, zboží předat odesílateli. Jakmile se druhý den zboží dostane k nám na výrobu, je urgentně vyrobeno znovu a zasláno zpět. Vás to samozřejmě nestojí ani korunu.

  2. Pokud je zboží poškozeno a vy to zjistíte, až když zboží rozbalíte a chystáte se zboží namontovat. Volejte nebo pište. My se Vám o to již postaráme. Opět Vás to nebude nic stát.

  3. Když se zboží poškodí až u montáže. Kontaktujte nás. Podle druhu závady a rozsahu poškození to určitě nějak vyřešíme. Věříme, že vše bude vyřešeno k Vaší spokojenosti.

V každém případě si vše vždy nafoťte. Pomůže nám to v řešení Vaší reklamace.

Jak je možné, že ceny jsou průměrně o 50-60% nižší než u montážních firem?

Mzda obchodního konzultanta, doprava na vyměření, mzda řemeslníka, doprava na montáž, veškeré nářadí. Toto a mnoho jiného ušetříte. Proto závratná sleva 50-60%. Platíte jen to, co chcete!

Jak dlouho poté co zboží přijde, je musím namontovat kvůli případné reklamaci?

Kdy chcete. Zrušené schůzky, volno v práci, nedochvilnost řemeslníků. To je již minulost. Vyberte si stínění ve dne v noci, prostě kdy máte chuť a náladu. Montáž si uděláte, až se Vám to bude hodit. Záruku máte pořád stejnou.

Jsou Vaše ceny konečné?

U nás máte vždy přehledně konečné ceny včetně DPH. Nabídka, která u konkurence obsahuje jen to co, firma chce, nemá smysl. Vy si ji vyberete kvůli nízké ceně a pak zjistíte, že je ještě dražší než konkurence, protože Vám přičtou různé položky. To u nás nehrozí, veškeré ceny jsou konečné a jednání je fér!

Budu mít přesně to co k vyměření potřebuji?

Na tomto jsme si dali opravdu záležet. Strach z neznámého není na místě. Vše jsme pečlivě připravili. Jak vyměřit a jak namontovat najdete přehledně napsáno, vyfocena a natočeno. Použijte sekci návody, nebo u každého produktu zvlášť.

Jak poznám, že jsem si vybral/a správně?

To je jen na Vás. Znáte ten pocit, když na Vás zkušený obchodní tlačí, co si máte vybrat. Máte dojem, že Vám doporučuje produkt, který je nejvýhodnější pro něj a pro firmu. Ne pro Vás. U nás si vše můžete srovnat v klidu a bez nátlaku. Jestli se Vám to bude líbit tak je to skvělé!

Kolik času mám na výběr?

U nás neomezeně dlouho. Manželka chtěla jinou barvu, manžel chtěl více technických informací. Na schůzce byl prostě jeden z Vás a poté se nemůžete domluvit. Nyní si vše bez dohadů vyberete spolu z pohodlí Vašeho domova.

Pomůžete mi s výběrem?

Vyškolené operátorky, konzultace po telefonu/e-mailu zdarma. Ochotně poradíme kdykoliv bude třeba. V kontaktech najdete vše potřebné.

Ohlasy našich zákazníků z Heureka.cz

bez problémů

Bez problémů - super

Velmi příjemná komunikace, průběžné informování a dodržení sjednaných věcí.

Jedinečná žaluzie
Přesně takové, jaké je chcete
Neuvěřitelné ceny
Až o 60% nižší, než běžně
Doprava zdarma
Po celé ČR i Slovensku
Velkolepý pocit
To až si žaluzie sami namontujete
Certifikáty
U nás na e-shopu můžete platit: