Máme DOPRAVU ZDARMA na vše bez omezení! Od teď, navždy.

K poskytování služeb využíváme cookies. Procházením webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací.

zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.
Při aktuální bláznivé situaci v ČR (COVID-19) fungujeme bez omezení. Všechny žaluzie, rolety a další stínění můžete objednávat z bezpečí domova a sami si je namontovat. Více informací se dozvíte v našem aktuálním článku.

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Pokud zjistíte, že je zboží poškozené až po převzetí od přepravce, není nic ztraceno. Tuto skutečnosti ihned nahlaste prodejci, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí balíku. Nejrychlejší je to písemnou formou na e-mail  [email protected]  s přiloženou fotografií poškozeného produktu.  V případě pozdější reklamace na poškozené zboží při dopravě nemusí být na takovou reklamaci brán zřetel.

                                        

Dopravu zaplatíme my

Přijetí reklamace vám potvrdíme a předáme na reklamační oddělení k vyjádření a uznání reklamace. Pokud je reklamace uznána, tak na základě popisu závady a zaslané fotografie výroba posoudí velikost poškození. Ve většině případů je zboží vráceno zpět do výroby k opravě, nebo zadána výroba nového kusu.

Svoz produktu do výroby k opravě a doručení a odeslání opraveného produktu zpět zajištujeme my – prodejce. Kompenzaci nákladů s tím spojených pak řešíme s dopravcem, který za poškození zásilky může, takže se nebojte, že byste za dopravu museli platit vy.

Ideální je balík ihned nepřevzít

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží. V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík, je povinen balík nepřevzít a nechat vrátit prodávajícímu kurýrem, který balík doručoval. Poškození a odmítnutí balíku je třeba zaznamenat do doručovacího protokolu.

Nevhodný způsob zacházení některých řidičů s baličky nás mrzí a nemůžeme ovlivnit. Nejsou zaměstnanci našeho e-shopu.  Vyřízení reklamace se snažíme zajistit co nejrychleji, ale může trvat až 30 dní.  Obzvláště v letní sezóně, kdy je vyšší poptávka po stínících produktech, výroba je přehlcena a na okamžitou opravu nemá časový prostor. O stavu reklamace vás průběžně informujeme telefonicky nebo e-mailem. Zákazníka si vážíme, jsme rádi za jeho pochopení vzniklé komplikace a trpělivost.


Darina Prokešová




Proč pořídit plastový plot?

Mám raději dřevo. Nesnáším plastové výrobky. Dřevo je živé, plast je mrtvý. Už jste někdy slyšeli podobné věty? Určitě ano. Já souhlasím také. Teď se na to podíváme trošku z jiného úhlu.

Venkovní stínění pro střešní okna

Novinka od značky ISOTRA, roleta Screen SKY, kombinuje to nejlepší z venkovní stínící techniky a screenových rolet. Pomáhá regulovat sluneční paprsky, zabraňuje přehřívání interiéru a chrání také před hlukem. Pojďme se na ni podívat podrobněji.

Rozšíření nabídky látek na markýzy

Po delší době jsme pro vás aktualizovali výběr látek na markýzy. A nejde jen o pár vzorečků! Vzorník jsme rozšířili na více než dvojnásobné množství.

Potřebujete něco schovat nebo oddělit? Vsaďte na moderní japonskou stěnu

Každý z nás občas ve svém bytě řeší, jak co nejefektivněji oddělit nebo přepažit velké místnosti, případně jak zakrýt kouty, do kterých nechcete, aby bylo vidět. Jak to vyřešit, když se jedná o přechodnou dobu? Co když stavění příčky je zbytečné, nebo si to v pronajatém bytě nemůžete dovolit? Pak vsaďte na japonskou stěnu.