zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

DOPRAVA ZDARMA na vše bez omezení!

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Pokud zjistíte, že je zboží poškozené až po převzetí od přepravce, není nic ztraceno. Tuto skutečnosti ihned nahlaste prodejci, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí balíku. Nejrychlejší je to písemnou formou na e-mail  info@labona.cz  s přiloženou fotografií poškozeného produktu.  V případě pozdější reklamace na poškozené zboží při dopravě nemusí být na takovou reklamaci brán zřetel.

                                        

Dopravu zaplatíme my

Přijetí reklamace vám potvrdíme a předáme na reklamační oddělení k vyjádření a uznání reklamace. Pokud je reklamace uznána, tak na základě popisu závady a zaslané fotografie výroba posoudí velikost poškození. Ve většině případů je zboží vráceno zpět do výroby k opravě, nebo zadána výroba nového kusu.

Svoz produktu do výroby k opravě a doručení a odeslání opraveného produktu zpět zajištujeme my – prodejce. Kompenzaci nákladů s tím spojených pak řešíme s dopravcem, který za poškození zásilky může, takže se nebojte, že byste za dopravu museli platit vy.

Ideální je balík ihned nepřevzít

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží. V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík, je povinen balík nepřevzít a nechat vrátit prodávajícímu kurýrem, který balík doručoval. Poškození a odmítnutí balíku je třeba zaznamenat do doručovacího protokolu.

Nevhodný způsob zacházení některých řidičů s baličky nás mrzí a nemůžeme ovlivnit. Nejsou zaměstnanci našeho e-shopu.  Vyřízení reklamace se snažíme zajistit co nejrychleji, ale může trvat až 30 dní.  Obzvláště v letní sezóně, kdy je vyšší poptávka po stínících produktech, výroba je přehlcena a na okamžitou opravu nemá časový prostor. O stavu reklamace vás průběžně informujeme telefonicky nebo e-mailem. Zákazníka si vážíme, jsme rádi za jeho pochopení vzniklé komplikace a trpělivost.


Darina Prokešová




Jak si vybrat vertikální žaluzie?

Vertikální žaluzie mají využití především pro větší plochy. Je to dáno možností použití až do šířky 5,9m a maximální plochy 12,5m2. Dnes již neplatí, že se používají jen do kanceláří.

Stínění na chaty a chalupy

Mnozí z nás už teď trávíme víkendy nebo i jiné dny volna na chatě či chalupě. Blíží se nejspíš velmi teplé léto a proto přichází na řadu probrat možnosti stínění našich druhých domovů.

Jak vyměnit stranu ovládání u horizontální žaluzie HIT?

Máte obavy, zda správně zvolíte stranu ovládání u horizontálních žaluzií? Nebo se vám dokonce už stalo, že jste při objednání zadali nesprávně stranu a nyní vám ovládací řetízek na zvolené straně nevyhovuje? Nevěšte hlavu, tento problém dokážete jednoduše doma svépomocí napravit.

Jak si vybrat horizontální žaluzie?

Horizontální žaluzie ideálně vybírejte podle toho, jaké máte okno. Plastová, dřevěná a hliníková okna totiž mají svůj typický vzhled – a ne každá žaluzie na nich vypadá dobře.