zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Pokud zjistíte, že je zboží poškozené až po převzetí od přepravce, není nic ztraceno. Tuto skutečnosti ihned nahlaste prodejci, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí balíku. Nejrychlejší je to písemnou formou na e-mail  info@labona.cz  s přiloženou fotografií poškozeného produktu.  V případě pozdější reklamace na poškozené zboží při dopravě nemusí být na takovou reklamaci brán zřetel.

                                        

Dopravu zaplatíme my

Přijetí reklamace vám potvrdíme a předáme na reklamační oddělení k vyjádření a uznání reklamace. Pokud je reklamace uznána, tak na základě popisu závady a zaslané fotografie výroba posoudí velikost poškození. Ve většině případů je zboží vráceno zpět do výroby k opravě, nebo zadána výroba nového kusu.

Svoz produktu do výroby k opravě a doručení a odeslání opraveného produktu zpět zajištujeme my – prodejce. Kompenzaci nákladů s tím spojených pak řešíme s dopravcem, který za poškození zásilky může, takže se nebojte, že byste za dopravu museli platit vy.

Ideální je balík ihned nepřevzít

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží. V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík, je povinen balík nepřevzít a nechat vrátit prodávajícímu kurýrem, který balík doručoval. Poškození a odmítnutí balíku je třeba zaznamenat do doručovacího protokolu.

Nevhodný způsob zacházení některých řidičů s baličky nás mrzí a nemůžeme ovlivnit. Nejsou zaměstnanci našeho e-shopu.  Vyřízení reklamace se snažíme zajistit co nejrychleji, ale může trvat až 30 dní.  Obzvláště v letní sezóně, kdy je vyšší poptávka po stínících produktech, výroba je přehlcena a na okamžitou opravu nemá časový prostor. O stavu reklamace vás průběžně informujeme telefonicky nebo e-mailem. Zákazníka si vážíme, jsme rádi za jeho pochopení vzniklé komplikace a trpělivost.


Pavel Hrdlička




Pokud budu chtít instalovat venkovní žaluzie, je nutné se poradit předem?

V případě, že se rozhodnete instalovat na rodinný dům venkovní žaluzie, je dobré řešit tuto otázku již v projektové dokumentaci. Ideální je příprava překladů nebo podhledů, které se připraví...

Jak se čistí moderní látková stínící technika?

Vysávání, utírání prachu, čištění, leštění, jsou činnosti, které se všeobecně netěší přílišné popularitě, avšak jsou nezbytnou součásti běžného života.

Jednoduchá montáž bez vrtání - to je látková roleta Nemo

Látkové rolety patří mezi oblíbený a dostupný produkt vnitřního stínění. Oblíbenost si získaly díky variabilitě provedení a různých možností uchycení. Široký výběr látek s různými vlastnostmi, odstíny barev a možnost vzorů zajistí vytvořit příjemné prostředí v jakémkoli typu interiéru.

Jak funkčně zabudovat venkovní žaluzie a kolik je třeba kontaktního zateplení?

Pokud jste se rozhodli, že budete mít na domě nebo bytě venkovní žaluzie, zbývá vám už jen rozhodnutí, jak je instalovat a zapravit. Podívejme se na 2 nejběžnější varianty - podomítkovou montáž s PurBoxem a dodatečnou s přiznaným krycím plechem.