zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Pokud zjistíte, že je zboží poškozené až po převzetí od přepravce, není nic ztraceno. Tuto skutečnosti ihned nahlaste prodejci, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí balíku. Nejrychlejší je to písemnou formou na e-mail  info@labona.cz  s přiloženou fotografií poškozeného produktu.  V případě pozdější reklamace na poškozené zboží při dopravě nemusí být na takovou reklamaci brán zřetel.

                                        

Dopravu zaplatíme my

Přijetí reklamace vám potvrdíme a předáme na reklamační oddělení k vyjádření a uznání reklamace. Pokud je reklamace uznána, tak na základě popisu závady a zaslané fotografie výroba posoudí velikost poškození. Ve většině případů je zboží vráceno zpět do výroby k opravě, nebo zadána výroba nového kusu.

Svoz produktu do výroby k opravě a doručení a odeslání opraveného produktu zpět zajištujeme my – prodejce. Kompenzaci nákladů s tím spojených pak řešíme s dopravcem, který za poškození zásilky může, takže se nebojte, že byste za dopravu museli platit vy.

Ideální je balík ihned nepřevzít

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží. V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík, je povinen balík nepřevzít a nechat vrátit prodávajícímu kurýrem, který balík doručoval. Poškození a odmítnutí balíku je třeba zaznamenat do doručovacího protokolu.

Nevhodný způsob zacházení některých řidičů s baličky nás mrzí a nemůžeme ovlivnit. Nejsou zaměstnanci našeho e-shopu.  Vyřízení reklamace se snažíme zajistit co nejrychleji, ale může trvat až 30 dní.  Obzvláště v letní sezóně, kdy je vyšší poptávka po stínících produktech, výroba je přehlcena a na okamžitou opravu nemá časový prostor. O stavu reklamace vás průběžně informujeme telefonicky nebo e-mailem. Zákazníka si vážíme, jsme rádi za jeho pochopení vzniklé komplikace a trpělivost.


Pavel Hrdlička




Žaluzie den a noc

Název žaluzie den a noc se sice hodně používá, ale nejedná se o správné označení. I přes pruhovaný design, díky kterému stínění opravdu připomíná žaluzie, se typově jedná o rolety. 

Jarní úklid: péče o stínící techniku krok za krokem

Jaro je období obnovy, nových začátků a také času, kdy se většina z nás pouští do důkladného úklidu. Při mytí oken, vytírání podlah nebo třídění šatníku však často zapomínáme na jednu důležitou součást našich domovů – stínící techniku. Ať už máte venkovní žaluzie, vnitřní rolety, markýzy nebo pergoly, všechny tyto prvky si zaslouží pravidelnou péči. Správná údržba nejen prodlouží jejich životnost, ale také zajistí jejich bezproblémové fungování po celý rok.

 

 

Blíží se mezinárodní stavební veletrh v Praze FOR ARCH 2022

Poslední velká letošní akce, na které se s námi můžete potkat, se blíží každým dnem. Už od 20. září se otevřou brány výstaviště PVA EXPO Praha a vy tak budete moci navštívit stavební veletrh FOR ARCH 2022.

TOP 5 Výhod venkovních žaluzií

Venkovní žaluzie jsou nejen velmi praktickým, ale také elegantním prvkem, který doladí celkový vzhled domu. Kromě toho, že spolehlivě zastíní, mají i spoustu dalších výhod, díky kterým v poslední době nabývají na popularitě. Které výhody to jsou?