zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Pokud zjistíte, že je zboží poškozené až po převzetí od přepravce, není nic ztraceno. Tuto skutečnosti ihned nahlaste prodejci, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí balíku. Nejrychlejší je to písemnou formou na e-mail  info@labona.cz  s přiloženou fotografií poškozeného produktu.  V případě pozdější reklamace na poškozené zboží při dopravě nemusí být na takovou reklamaci brán zřetel.

                                        

Dopravu zaplatíme my

Přijetí reklamace vám potvrdíme a předáme na reklamační oddělení k vyjádření a uznání reklamace. Pokud je reklamace uznána, tak na základě popisu závady a zaslané fotografie výroba posoudí velikost poškození. Ve většině případů je zboží vráceno zpět do výroby k opravě, nebo zadána výroba nového kusu.

Svoz produktu do výroby k opravě a doručení a odeslání opraveného produktu zpět zajištujeme my – prodejce. Kompenzaci nákladů s tím spojených pak řešíme s dopravcem, který za poškození zásilky může, takže se nebojte, že byste za dopravu museli platit vy.

Ideální je balík ihned nepřevzít

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží. V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík, je povinen balík nepřevzít a nechat vrátit prodávajícímu kurýrem, který balík doručoval. Poškození a odmítnutí balíku je třeba zaznamenat do doručovacího protokolu.

Nevhodný způsob zacházení některých řidičů s baličky nás mrzí a nemůžeme ovlivnit. Nejsou zaměstnanci našeho e-shopu.  Vyřízení reklamace se snažíme zajistit co nejrychleji, ale může trvat až 30 dní.  Obzvláště v letní sezóně, kdy je vyšší poptávka po stínících produktech, výroba je přehlcena a na okamžitou opravu nemá časový prostor. O stavu reklamace vás průběžně informujeme telefonicky nebo e-mailem. Zákazníka si vážíme, jsme rádi za jeho pochopení vzniklé komplikace a trpělivost.


Pavel Hrdlička




Jak snadno regulovat světlo v podkroví?

Půda a podkroví jsou originální prostory, které nabízí mnoho možností k jejich využití. Dostatek světla do těchto prostor zajistí střešní okna. Ale ne vždy je jeho velká intenzita po celý den žádaná. Pro zastínění a regulaci světla je určena speciální žaluzie do střešních oken.

Kde všude se dají využít plastové plotové profily?

Věděli jste o tom, že plastové plotové profily nemusíte použít pouze pro sestavení plotového pole? Co takhle nový zahradní stolek či lavičky? Vyzkoušejte levnou variantu, se kterou můžete získat trvanlivý zahradní nábytek v dekoru, který si sami zvolíte.

Jak vybrat barvu lamel horizontálních žaluzií?

Interiérové horizontální žaluzie jsou stále nejčastěji užívaný způsob stínění. Chrání před sluníčkem, usměrňují světlo v místnosti a chrání soukromí. Na trhu se nabízí několik typů horizontálních žaluzií, které se od sebe liší způsobem ovládání a montáže, jsou vhodné téměř do všech typů oken. Největší vliv na vzhled žaluzií má barva lamel. Jaké jsou jejich možnosti?

 

 

Moderní plastové palubky nebo klasické dřevěné obklady?

 Plastové palubky jsou moderní alternativou ke klasickému provedení ze dřevěných obkladů. Využijete je na fasádách domů, střešních podbití nebo obložení vikýřů a obložení schodů. V čem jsou lepší?