zavrit
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.
Při aktuální situaci (COVID-19) fungujeme bez omezení. Všechny žaluzie, rolety a další stínění můžete objednávat z bezpečí domova a sami si je namontovat. Více informací si přečtěte v našem aktuálním článku

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Pokud zjistíte, že je zboží poškozené až po převzetí od přepravce, není nic ztraceno. Tuto skutečnosti ihned nahlaste prodejci, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí balíku. Nejrychlejší je to písemnou formou na e-mail  info@labona.cz  s přiloženou fotografií poškozeného produktu.  V případě pozdější reklamace na poškozené zboží při dopravě nemusí být na takovou reklamaci brán zřetel.

                                        

Dopravu zaplatíme my

Přijetí reklamace vám potvrdíme a předáme na reklamační oddělení k vyjádření a uznání reklamace. Pokud je reklamace uznána, tak na základě popisu závady a zaslané fotografie výroba posoudí velikost poškození. Ve většině případů je zboží vráceno zpět do výroby k opravě, nebo zadána výroba nového kusu.

Svoz produktu do výroby k opravě a doručení a odeslání opraveného produktu zpět zajištujeme my – prodejce. Kompenzaci nákladů s tím spojených pak řešíme s dopravcem, který za poškození zásilky může, takže se nebojte, že byste za dopravu museli platit vy.

Ideální je balík ihned nepřevzít

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží. V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík, je povinen balík nepřevzít a nechat vrátit prodávajícímu kurýrem, který balík doručoval. Poškození a odmítnutí balíku je třeba zaznamenat do doručovacího protokolu.

Nevhodný způsob zacházení některých řidičů s baličky nás mrzí a nemůžeme ovlivnit. Nejsou zaměstnanci našeho e-shopu.  Vyřízení reklamace se snažíme zajistit co nejrychleji, ale může trvat až 30 dní.  Obzvláště v letní sezóně, kdy je vyšší poptávka po stínících produktech, výroba je přehlcena a na okamžitou opravu nemá časový prostor. O stavu reklamace vás průběžně informujeme telefonicky nebo e-mailem. Zákazníka si vážíme, jsme rádi za jeho pochopení vzniklé komplikace a trpělivost.


Darina Prokešová




Nové plastové plotovky ECO

K nabídce produktů na našem e-shopu patří nejen stínicí technika, ale také další produkty pro váš dům. Třeba prvky, kterými území vašeho pozemku ohraničíte,  plastové ploty, u kterých nyní rozšiřujeme nabídku o plastové plotové laťky a k nim padnoucí krytky.

Vertikální žaluzie – jednička v oblasti stínění kancelářských prostor

Vertikální žaluzie jsou stálicí v oblasti stínění kancelářských a komerčních prostor. A není tomu tak pouhou náhodou.

Jednoduchá montáž bez vrtání - to je látková roleta Nemo

Látkové rolety patří mezi oblíbený a dostupný produkt vnitřního stínění. Oblíbenost si získaly díky variabilitě provedení a různých možností uchycení. Široký výběr látek s různými vlastnostmi, odstíny barev a možnost vzorů zajistí vytvořit příjemné prostředí v jakémkoli typu interiéru.

Labona mění vzhled pro přehlednější nákup

Zdá se vám, že je na našem webu něco jinak? Máte pravdu, webové stránky Labona.cz jsme oblékli do nového kabátu. Doufáme, že pro vás nový design bude přehlednější a příjemnější! Pojďte se s námi podívat, co je nového.