Máme DOPRAVU ZDARMA na vše bez omezení! Od teď, navždy.

K poskytování služeb využíváme cookies. Procházením webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací.

zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

DOPRAVA ZDARMA na vše bez omezení!

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Pokud zjistíte, že je zboží poškozené až po převzetí od přepravce, není nic ztraceno. Tuto skutečnosti ihned nahlaste prodejci, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí balíku. Nejrychlejší je to písemnou formou na e-mail  info@labona.cz  s přiloženou fotografií poškozeného produktu.  V případě pozdější reklamace na poškozené zboží při dopravě nemusí být na takovou reklamaci brán zřetel.

                                        

Dopravu zaplatíme my

Přijetí reklamace vám potvrdíme a předáme na reklamační oddělení k vyjádření a uznání reklamace. Pokud je reklamace uznána, tak na základě popisu závady a zaslané fotografie výroba posoudí velikost poškození. Ve většině případů je zboží vráceno zpět do výroby k opravě, nebo zadána výroba nového kusu.

Svoz produktu do výroby k opravě a doručení a odeslání opraveného produktu zpět zajištujeme my – prodejce. Kompenzaci nákladů s tím spojených pak řešíme s dopravcem, který za poškození zásilky může, takže se nebojte, že byste za dopravu museli platit vy.

Ideální je balík ihned nepřevzít

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží. V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík, je povinen balík nepřevzít a nechat vrátit prodávajícímu kurýrem, který balík doručoval. Poškození a odmítnutí balíku je třeba zaznamenat do doručovacího protokolu.

Nevhodný způsob zacházení některých řidičů s baličky nás mrzí a nemůžeme ovlivnit. Nejsou zaměstnanci našeho e-shopu.  Vyřízení reklamace se snažíme zajistit co nejrychleji, ale může trvat až 30 dní.  Obzvláště v letní sezóně, kdy je vyšší poptávka po stínících produktech, výroba je přehlcena a na okamžitou opravu nemá časový prostor. O stavu reklamace vás průběžně informujeme telefonicky nebo e-mailem. Zákazníka si vážíme, jsme rádi za jeho pochopení vzniklé komplikace a trpělivost.


Darina Prokešová




Byli jsme na ČT1 v pořadu Polopatě a máme pro vás záznam

Dostalo se nám nabídky účasti v pořadu na ČT1. Byla to pro nás velká příležitost. Tak jsme se jí hned chopili a ve vysílání představili krásnou pergolu Artosi. Nestihli jste nás v přímém přenosu? Nevadí. Máme tu pro vás záznam.

Styly bydlení - skandinávský a minimalistický (1. díl)

Dnešní doba nabízí mnoho stylů a nápadů, jak si udělat své obydlí co nejpříjemnější. Podíváme se společně na to, jak si můžeme byt či dům vyladit interiérem nebo exteriérem a zároveň ukážeme, jaké stínění je nejvhodnější k danému stylu.

Zúčastnili jsme se dobročinné akce s Nadačním fondem Modrý hroch

Slyšeli jste už o Modrém hrochovi? Že ještě ne? Tak my vám ho s radostí představíme. Čím více se dostane do povědomí, tím více lidem bude moci pomáhat.

Jak namontovat žaluzie?

Horizontální interiérová žaluzie je stálice v oblíbenosti a není proto divu, že je nejčastěji objednávaným stínícím produktem. Má jednoduchý design, který nenaruší žádný styl interiéru, skvěle stíní a hlavně se velmi snadno montuje.