zavrit
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Pokud zjistíte, že je zboží poškozené až po převzetí od přepravce, není nic ztraceno. Tuto skutečnosti ihned nahlaste prodejci, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí balíku. Nejrychlejší je to písemnou formou na e-mail  info@labona.cz  s přiloženou fotografií poškozeného produktu.  V případě pozdější reklamace na poškozené zboží při dopravě nemusí být na takovou reklamaci brán zřetel.

                                        

Dopravu zaplatíme my

Přijetí reklamace vám potvrdíme a předáme na reklamační oddělení k vyjádření a uznání reklamace. Pokud je reklamace uznána, tak na základě popisu závady a zaslané fotografie výroba posoudí velikost poškození. Ve většině případů je zboží vráceno zpět do výroby k opravě, nebo zadána výroba nového kusu.

Svoz produktu do výroby k opravě a doručení a odeslání opraveného produktu zpět zajištujeme my – prodejce. Kompenzaci nákladů s tím spojených pak řešíme s dopravcem, který za poškození zásilky může, takže se nebojte, že byste za dopravu museli platit vy.

Ideální je balík ihned nepřevzít

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží. V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík, je povinen balík nepřevzít a nechat vrátit prodávajícímu kurýrem, který balík doručoval. Poškození a odmítnutí balíku je třeba zaznamenat do doručovacího protokolu.

Nevhodný způsob zacházení některých řidičů s baličky nás mrzí a nemůžeme ovlivnit. Nejsou zaměstnanci našeho e-shopu.  Vyřízení reklamace se snažíme zajistit co nejrychleji, ale může trvat až 30 dní.  Obzvláště v letní sezóně, kdy je vyšší poptávka po stínících produktech, výroba je přehlcena a na okamžitou opravu nemá časový prostor. O stavu reklamace vás průběžně informujeme telefonicky nebo e-mailem. Zákazníka si vážíme, jsme rádi za jeho pochopení vzniklé komplikace a trpělivost.


Darina Prokešová




Jaké dekorace zkrátí dlouhou zimu?

Zimní období je v plném proudu a může být ještě dlouhé. Pro mnohé z nás je vždy nekonečné, nudné, ubíjející a s počátkem března už netrpělivě vyhlížíme jaro. Ještě to budeme muset nějaký ten pátek vydržet, nicméně proč si čekání nezpříjemnit stylovou výzdobu v duchu jarní nálady již nyní?

Japonské posuvné stěny

Japonské posuvné stěny představují nejen originální prvek, který dodá interiéru elegantní atmosféru, ale také mají všestranné využití. Můžete je použít místo záclon do větších oken, ale také je proměnit ve stěnu pro zakrytí skříní.

Jak zútulnit okna bez vrtání? Vsaďte na plissé

Stínící technika je automatickou součástí domů, bytů a kanceláří. Poskytuje nám stín, soukromí a zútulňuje interiér. Život bez ní už si často ani nedovedeme představit. Co dělat ale v případě, kdy chceme stínění, ale nemůžeme vrtat do okna či zdiva?

Podpořte nás v prestižní soutěži ShopRoku 2019

Začala očekávaná událost roku - jedenáctý ročník prestižní soutěže ShopRoku 2019 od společnosti Heureka. Můžete hlasovat pro více e-shopů, zabere vám to ani ne minutku.