zavrit
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Pokud zjistíte, že je zboží poškozené až po převzetí od přepravce, není nic ztraceno. Tuto skutečnosti ihned nahlaste prodejci, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí balíku. Nejrychlejší je to písemnou formou na e-mail  info@labona.cz  s přiloženou fotografií poškozeného produktu.  V případě pozdější reklamace na poškozené zboží při dopravě nemusí být na takovou reklamaci brán zřetel.

                                        

Dopravu zaplatíme my

Přijetí reklamace vám potvrdíme a předáme na reklamační oddělení k vyjádření a uznání reklamace. Pokud je reklamace uznána, tak na základě popisu závady a zaslané fotografie výroba posoudí velikost poškození. Ve většině případů je zboží vráceno zpět do výroby k opravě, nebo zadána výroba nového kusu.

Svoz produktu do výroby k opravě a doručení a odeslání opraveného produktu zpět zajištujeme my – prodejce. Kompenzaci nákladů s tím spojených pak řešíme s dopravcem, který za poškození zásilky může, takže se nebojte, že byste za dopravu museli platit vy.

Ideální je balík ihned nepřevzít

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží. V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík, je povinen balík nepřevzít a nechat vrátit prodávajícímu kurýrem, který balík doručoval. Poškození a odmítnutí balíku je třeba zaznamenat do doručovacího protokolu.

Nevhodný způsob zacházení některých řidičů s baličky nás mrzí a nemůžeme ovlivnit. Nejsou zaměstnanci našeho e-shopu.  Vyřízení reklamace se snažíme zajistit co nejrychleji, ale může trvat až 30 dní.  Obzvláště v letní sezóně, kdy je vyšší poptávka po stínících produktech, výroba je přehlcena a na okamžitou opravu nemá časový prostor. O stavu reklamace vás průběžně informujeme telefonicky nebo e-mailem. Zákazníka si vážíme, jsme rádi za jeho pochopení vzniklé komplikace a trpělivost.


Darina Prokešová




Proč opatřit markýzu motorovým pohonem?

Většina zákazníků by ráda ušetřila a venkovní markýzu by chtěli ovládat klikou. My z oboru však většinou říkáme razantní NE. Důvodem není, že chceme zákazníkovi prodat motor navíc. 

TOP 5 nejkrásnějších a nejelegantnějších řešení stínění

Interiérové stínění není jenom funkčním doplňkem, který nám umožní libovolně regulovat sluneční svit, ale také designovým detailem, který dokáže dodat našemu interiéru moderní, útulnou atmosféru.

 

Proč si pořídit markýzu právě teď?

Nejefektivnější způsob je právě pořízení venkovní markýzy. Díky velkému výběru barev a vzorů, totiž markýza nejen stíní, ale i skvěle vypadá!

Dveřní síť – praktické a elegantní řešení

Přemýšlíte, jak se nejlépe uchránit před nálety otravného hmyzu? Váš dům můžete vybavit sítěmi do oken a dveří, které vás problému jednoduše zbaví. A nemusíte se bát, sítě nemusí být pouze nevzhledné a nepraktické, v naší nabídce najdete produkty z kvalitních materiálů, v různě barevných provedeních, které váš domov naopak zkrášlí!