zavřít
Můžete začít psát.
Výsledky hledání se objeví zde.

Co dělat, když je zboží v balíčku poškozené?

I když se dopravní společnosti pyšní spolehlivým servisem dodání, někdy se stane, že nedodrží čas doručování, o kterém vás informovali SMS nebo mailem. V případě, že zrovna nejste doma, dopravce nechá balíček u souseda. Soused pro zachování dobrých vztahů balíček převezme a dopravci doručení potvrdí. Ale vy po rozbalení zjistíte, že produkt, na který jste se tolik těšili, je poškozen, protože s ním dopravce špatně zacházel. Co teď?

Pokud zjistíte, že je zboží poškozené až po převzetí od přepravce, není nic ztraceno. Tuto skutečnosti ihned nahlaste prodejci, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí balíku. Nejrychlejší je to písemnou formou na e-mail  info@labona.cz  s přiloženou fotografií poškozeného produktu.  V případě pozdější reklamace na poškozené zboží při dopravě nemusí být na takovou reklamaci brán zřetel.

                                        

Dopravu zaplatíme my

Přijetí reklamace vám potvrdíme a předáme na reklamační oddělení k vyjádření a uznání reklamace. Pokud je reklamace uznána, tak na základě popisu závady a zaslané fotografie výroba posoudí velikost poškození. Ve většině případů je zboží vráceno zpět do výroby k opravě, nebo zadána výroba nového kusu.

Svoz produktu do výroby k opravě a doručení a odeslání opraveného produktu zpět zajištujeme my – prodejce. Kompenzaci nákladů s tím spojených pak řešíme s dopravcem, který za poškození zásilky může, takže se nebojte, že byste za dopravu museli platit vy.

Ideální je balík ihned nepřevzít

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží. V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík, je povinen balík nepřevzít a nechat vrátit prodávajícímu kurýrem, který balík doručoval. Poškození a odmítnutí balíku je třeba zaznamenat do doručovacího protokolu.

Nevhodný způsob zacházení některých řidičů s baličky nás mrzí a nemůžeme ovlivnit. Nejsou zaměstnanci našeho e-shopu.  Vyřízení reklamace se snažíme zajistit co nejrychleji, ale může trvat až 30 dní.  Obzvláště v letní sezóně, kdy je vyšší poptávka po stínících produktech, výroba je přehlcena a na okamžitou opravu nemá časový prostor. O stavu reklamace vás průběžně informujeme telefonicky nebo e-mailem. Zákazníka si vážíme, jsme rádi za jeho pochopení vzniklé komplikace a trpělivost.


Pavel Hrdlička




Získejte komfortní prostředí v podkroví díky stínění střešních oken

Jaro je v plném rozpuku, příroda se probudila k novému životu a pomalu se blíží k létu.  Nastal nejvyšší čas, kdy začít řešit ochranu podkroví před přehřátím a prudkým sluníčkem.

Jaké způsoby ovládání venkovních žaluzií jsou možné?

Pokud jste se rozhodli pro pořízení venkovních žaluzií na váš dům či byt, pak na vás kromě výběru tvaru lamel, barvy žaluzie a doplňků čeká ještě jedna velmi těžká volba. A tou je vybrat ovládání. Pojďme si proto popsat možnosti, jaké se u žaluzií nabízí.

Čištění markýz: Takto bude vaše markýza zase perfektní

Potřebujete si zastínit místo na příjemné posezení u snídaně či večeře, kdy vám slunce svítí přímo na verandu? Nebo chcete jednoduše zamezit přímému průniku slunečních paprsků v průběhu dne do místnosti? K tomu je ideálním řešením markýza. V tomto článku vám vysvětlím, jak velmi jednoduše a šetrně o markýzu pečovat, aby svůj účel mohla splňovat co nejdéle.

Jak fungují optimizéry u fotovoltaiky a kdy se vyplatí je použít?

Už jste někdy slyšeli, že celek funguje tak, jako jeho nejslabší článek? A toto je přesně případ fotovoltaického systému bez použití optimizérů. Jak fungují?